سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمپ ۲۶ باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از پلمپ ۲۶ باشگاه ورزشی متخلف در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۲۶ باشگاه ورزشی به علت عدم رعایت قوانین و ادامه تخلف، پلمب شده‌اند.

او بیان کرد: در پنج ماهه امسال ۶۶۳ مورد از باشگاه‌های ورزشی سطح استان اردبیل بازدید صورت گرفت و مجوز فعالیت ۴۴ باشگاه نیز تمدید شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در سالجاری ۴۱ باشگاه جدید تاسیس شده اند، که از این تعداد ۱۹ باشگاه ویژه آقایان و ۱۰ باشگاه ویژه بانوان و ۱۲ باشگاه مشترک بوده است و با این شرایط متراژ ورزشی استان (سرپوشیده خصوصی) به ۸۲۰۰ متر مربع افزایش یافت.

برادران تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی امور باشگاه‌ها و کمیسیون ماده ۵، نظارت بر عملکرد باشگاه‌های تحت پوشش است که در این راستا بازرسی و نظارت بر باشگاه‌ها بصورت مستمر صورت می‌گیرد.

او ضمن تقدیر از باشگاه‌هایی که پایبند به اصول اخلاقی و ورزشی بوده و در بحث سلامت باشگاه‌ها مجدانه تلاش می‌کنند ادامه داد: نظارت زیادی بر عملکرد باشگاه‌ها از بابت فروش و مصرف مکمل‌ها و دارو‌های غیرمجاز انجام می‌شود که در این راستا برخورد جدی با متخلفان نیز شده است.

انتهای پیام/ح

تاسیس ۴۱ باشگاه ورزشی جدید در اردبیل

برچسب ها: پلمپ ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.