سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی ۷۰ کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بهسازی ۷۰ کیلومتر راه روستایی در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در بازید از عملیات ترانشه برداری و خاکبرداری راه روستای محروم کمر گفت: در قالب طرح ملی ابرار بهسازی، شن ریزی و آسفالت راه ۱۰ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشکین شهر، خلخال و کوثر بطول ۷۰ کیلومتر در حال اجراست.

او با اشاره به اینکه این ۱۰ پروزه روستایی با تلاش جهادی و انقلابی راهداران بصورت امانی انجام می‌شود تصریح کرد: خدمت رسانی به روستا‌ها در قالب طرح ابرار مورد تاکید ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کشور است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای تحقق این مهم با همه توان در میدان عمل آماده اقدام انقلابی است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه پروژه بهسازی و ترانشه برداری راه روستای محروم کمر بخش خورش رستم با تلاش راهداران دیار سبلان با قوت درحال اجراست افزود: ۷ کیلومتر از مسیر ارتباطی روستای کمر بخش خورش رستم شهرستان خلخال چندین سال قبل اجرا شده بود و ۷ کیلومتر دیگر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل درحال انجام است و از روز‌های آینده شن ریزی مسیر شروع خواهد شد.

رحمتی حجم خاکبرداری این پروژه را ۱۷۵ هزار متر مکعب عنوان و اظهار امیدواری کرد: با تلاش راهداران بهسازی راه روستای کمر که با مشارکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت اجرا می‌شود تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد.

او با اشاره به اینکه سطح ارتفاع اجرای این پروژه ۷۵۰ متر است گفت: اجرای این طرح تا پل گاو بر عهده راهداری استان اردبیل است و مابقی مسیر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجانشرقی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اجرای بهسازی راه ۱۰ روستا در اردبیل

برچسب ها: راهسازی ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسن زاده
۱۱:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
راه روستای لنج آباد مشگین شهر و 7 روستای هجوار(با راه ارتباطی مشترک) چه شد؟؟