سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرط گزینش بازیکنان تیم فوتبال اترک کیفیت بازی است/پتانسیل خوب ورزشگاه چمن ۱۹ مهر

مدیر فنی تیم فوتبال دسته دومی اترک خراسان شمالی گفت: تعصبی در انتخاب بازیکنان بومی و یا غیربومی برای این تیم وجود ندارد و بیشتر از هر چیز کیفیت بازیکنان مورد توجه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فیروز کریمی مدیر فنی تیم فوتبال دسته دومی اترک خراسان شمالی گفت: کار مشاهده بازی و سنجش مهارت بازیکنان بومی استان در چند روز آینده به طور مستمر ادامه دارد تا افرادی که به لحاظ فنی قوی هستند از نظر دور نمانند.

کریمی افزود: در تست گیری از افراد، تعصبی در انتخاب بازیکنان شناخته شده و بومی وجود ندارد تا در نهایت تیمی با کیفیت شکل گیرد که بتواند آبرو برای استان کسب کند.

او گفت: مساله بسیار مهم در انتخاب‌ها و پرورش بازیکنان خوب برای این تیم در این است که باشگاه بتواند در رده‌های پایه روی بازیکنان سرمایه گذاری کند.

کریمی اظهار کرد: برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته تا تیم در رده‌های پایه شکل گیرد، ولی عجله‌ای در انجام این کار نیست تا با سرمایه گذاری در این زمینه در سال‌های آینده به مقصود برسیم.

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشور در ادامه با اشاره به ورزشگاه بسیار خوب ۱۹ مهر بجنورد گفت: این مجموعه بسیار شیک و مناسب و با چمن بسیار خوب برای ورزش استان پتانسیل خوبی فراهم کرده است.

او خاطرنشان کرد: در صورتی که همدلی و وفاق بین مردم ورزش دوست استان و مسئولان وجود داشته باشد می‌توان آینده درخشانی را متصور شد که در سال‌های آینده فوتبال استان را متحول کند.

کریمی برای انعقاد قرارداد فقط با یک بازیکن بومی در کنار ۱۷ بازیکن غیربومی، افزود: هم اینک بسیاری از بازیکنان تیم‌های مطرح دنیا از قبیل منچسترسیتی و تیم‌های کشور خودمان غیربومی هستند.

او اظهار کرد: امروز ورزش و به خصوص فوتبال یک امر فرامنطقه‌ای شده که مرز‌ها را درنوردیده است و بنابراین در استان تازه تاسیس خراسان شمالی ممکن است فوتبالیست در رده پایه داشته باشد، ولی کانالیزه شده نیست و شناسایی و پرورش آن‌ها زمان بر است تا به درد فوتبال استان بخورد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اظهار داشت: نباید انتظار و توقع داشت در انتخاب بازیکنان برای تیم فقط به بومی‌ها توجه شود، بلکه باید انتخاب‌ها برای پیشرفت و توسعه تیم باشد.

تمرینات تیم اترک خراسان شمالی برای انتخاب بازیکنان جهت حضور قدرتمندانه در لیگ دسته دو کشور از امروز در محل ورزشگاه تختی بجنورد آغاز شده و تا کنون از مجموع ۳۵ بازیکن مورد نیاز برای این تیم با ۱۸ بازیکن قرارداد منعقد شده که یکی از آن‌ها بومی است.

انتخاب بازیکنان تیم اترک تا نهم مهرماه در خراسان شمالی ادامه دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ر

شرط گزینش بازیکنان تیم فوتبال اترک کیفیت بازی است/پتانسیل خوب ورزشگاه چمن ۱۹ مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.