سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه اول ماه محرم؛

بیش از ۱۷ هزار نفر از مرز چذابه به عتبات عالیات مشرف شدند

سرپرست گمرک چذابه گفت: در دهه اول ماه محرم امسال، بیش از ۱۷ هزار نفر از طریق پایانه مرزی چذابه به عتبات عالیات مشرف شدند.

علی فرهودی سرپرست گمرک چذابه درخصوص تشرف زائران از طریق پایانه مرزی چذابه به عتبات عالیات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در دهه اول ماه محرم امسال، ۱۷ هزار و ۵۱۶ زائر ایرانی و خارجی از طریق این پایانه مرزی به عتبات عالیات مشرف شدند.

او افزود: از این تعداد زائر، ۴ هزار و ۴۷۳ نفر زائر ایرانی از کشور خارج و ۴ هزار و ۲۵۰ زائر وارد کشور شدند، همچنین ۴ هزار و ۷۸۸ زائر خارجی از کشور خارج و ۴ هزار و ۵ نفر زائر خارجی از طریق پایانه مرزی چذابه وارد کشور شده اند.

افزایش ۹ هزار و ۳۲ نفری تردد زائر از طریق مرز چذابه

فرهودی با بیان اینکه در دهه اول محرم سال ۹۷، ۸ هزار و ۴۸۴ نفر از طریق مرز چذابه وارد کشور و از کشور خارج شده اند، اظهار کرد: مقایسه آمار تردد امسال با پارسال، افزایش ۹ هزار و ۳۲ نفری تردد زائر در سال جاری را نشان می‌دهد.

به گفته این مقام مسئول، در دهه اول ماه محرم پارسال، یکهزار و ۵۷۳ زائر ایرانی و ۳ هزار و ۸۷۶ زائر خارجی از طریق این پایانه مرزی به عتبات عالیات تشرف یافته اند.

سرپرست گمرک چذابه بیان داشت: همچنین طی مدت مذکور، یکهزار و ۵۳۱ زائر ایرانی و یکهزار و ۵۰۴ زائر خارجی به کشور وارد شده اند.

پایانه مرزی چذابه در استان خوزستان، یکی از مرز‌های مهم کشور در جنوب ایران است که هرساله تعداد زیادی زائر ایرانی و خارجی از داخل استان و سایر استان‌های کشور برای سفر به عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی آن را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: عتبات عالیات ، گمرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.