سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعکاس بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه عزاداری از صدا و سیمای مرکز کرمان

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: به همت عوامل صدا و سیمای این مرکز ۴ هزارو ۴۷۷ دقیقه برنامه عزاداری ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی از رسانه استانی پخش شد.

احمدعلیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: با تلاش صدا و سیمای مرکز کرمان، شور و شعور عاشورایی مردم دیار کریمان، به طور زنده از قاب رسانه برای مردم سراسر ایران و دوست داران اهلبیت (ع) در جهان پخش شد.

علیرمضانی با تجلیل از شور وصف ناپذیر مردم دوستدار ولایت گفت: پخش زنده عزاداری مردم استان کرمان از رسانه‌های داخلی و خارجی و عاشق مکتب اهل بیت در عاشورای حسینی یکبار دیگر نشان داد مرم ما شهادت طلب و پیرو اهل بیت علیهم السلام هستند و در این راه و مکتب استوار ایستاده اند.

علیرمضانی بیان داشت: درروز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی عزاداری‌های مردم عاشورایی استان کرمان در بیش از ۲۰ نقطه از استان پهناور کرمان وبه طور زنده از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان پخش و همزمان از ۱۳ شبکه داخلی و خارجی و بین المللی پخش شد.

او بیان داشت: شبکه‌های داخلی ۱، ۲، ۳، ۵ تهران، خبر، قرآن، آموزش، امید، العالم، پرس تی وی، افق، شما و جام جم از جمله شبکه‌هایی بودند که عزاداری مردم کرمان را منعکس کردند.

علیرمضانی افزود: مسجد قائم و صفه عزاخانه در شهر کرمان و مهمترین مراکز تجمع عزاداران حسینی در شهرستان‌های بم، رفسنجان، سیرجان، زرند، جیرفت، بردسیر، عنبرآباد، شهربابک، فهرج، نرماشیر، انار، بافت، ریگان، کهنوج و بخش‌های ماهان و راین کرمان، نوق و کشکوئیه رفسنجان، زیدآباد، بلورد و هماشهر سیرجان، اهل سنت ریگان و آسمینون منوجان از مناطقی هستند که عزاداری مردم دراین مناطق پوشش داده شد.

او تصریح کرد: برای برقراری این ارتباطات زنده همه امکانات برنامه سازی صدا و سیمای مرکز کرمان بسیج شد و از همه امکانات مخابراتی و ارتباطی رسانه استانی استفاده شد تا گوشه‌هایی از عظمت آئین‌های عزای حسینی و شور و شعورعاشورایی مردم دیار کریمان، انعکاس کشوری و جهانی پیدا کند.

علیرمضانی همچنین افزود: عزاداری مردم شهر بزنجان بافت درعصر عاشورای حسینی و مراسم شام غریبان در بم و حسینیه ثارالله شهر کرمان به طور زنده از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان پخش و از برخی شبکه‌های سراسری و بین المللی بازپخش شد.

او اظهار کرد:در ارتباط با شبکه‌های سراسری به صورت زنده در تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۱۰ دقیقه برنامه داشتیم که تولیدی برنامه سیما ۱۸۴۵ دقیقه، ارتباط با بخش‌های استان ۵۸۵ دقیقه، ارتباط رادیویی ۴۲۰ دقیقه و ارتباط با گزارشگران سراسری و استانی در مجموع ۹۶ دقیقه بوده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان همچنین با اشاره به ارتباط‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی با سراسر کشور و با گزارشگران گفت: در رادیو با گزارشگران مراکز خوزستان، زنجان، خراسان رضوی، سمنان، خراسان شمالی، شبکه جوان، رادیوزیارت و رادیو ایران و در تلویزیونی با استان‌های همدان، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان وآبادان ارتباط برقرار کردیم.

علیرمضانی بیان کرد:در تاسوعا و عاشورای حسینی در دو برنامه عزاداری‌ها را به صورت منسجم منعکس شد، در بخش تولید سیما برنامه با نوای کاروان و در بخش رادیو ویژه برنامه شور حسینی در این ایام تداک دیده شده بود که مسئولیت انعکاس عزاداری و مراسمات معنوی مردم را عهده دار بود.

صدا و سیمای مرکز کرمان، در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان به ویژه طی تاسوعا و عاشورای حسینی ۴ هزارو ۴۷۷ دقیقه برنامه تولید و از شبکه‌های داخلی وخارجی منعکس کرد.

انتهای پیام/س

پخش ۴ هزارو ۴۷۷ دقیقه برنامه ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی از رسانه استانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.