سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاراندیش: ارسال لیست بدهی‌های استقلال در صلاحیت ما نیست/ برخی از افراد ذهن هواداران خود را مشوش می‌کنند

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: ما صلاحیت ارسال لیست بدهی‌های باشگاه استقلال به‌ ای اف سی را نداریم و این موضوع در حیطه وظایف فدراسیون فوتبال است.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه تراکتوری‌ها لیستی از بدهی‌های باشگاه استقلال به‌ ای اف سی ارسال کردند، اظهار کرد: هنوز این خبر مضحک را ندیدم. به طور حتم حق شکایت از منتشر کننده این اخبار برای باشگاه تراکتور محفوظ است. این موضوع در صلاحیت و حیطه کاری فدراسیون فوتبال است. به هر حال این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و این بی اخلاقی‌ها به هیچ وجه در مرام و منش ورزشی باشگاه تراکتور نیست که این کار را انجام بدهد.



او ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که در خصوص پرونده‌های باشگاه تراکتور که همه آن‌ها میراث مدیریت سابق باشگاه است در اجرای قوانین با توسل به ارکان قضایی فدراسیون و بدون هرگونه حاشیه سازی و با تمکین به مقررات مکاتبات خود را با این فدراسیون فوتبال بیشتر کنیم تا رسیدگی به پرونده‌های ما در کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون در اسرع وقت رسیدگی شود.

جایگاهی در‌ای اف سی نداریم

کاراندیش تصریح کرد: ما جایگاهی در‌ ای اف سی نداریم که بخواهیم به طور مستقیم نامه‌ای به این نهاد بین المللی ارسال کنیم که یک تیم چقدر بدهکار است. همانطور که در مصاحبه قبلی هم اعلام کردم از وضعیت باشگاه استقلال و یا سایر تیم‌ها اطلاعاتی ندارم. فدراسیون فوتبال مرجع ذیصلاح است و آن‌ها باید مدارک باشگاه‌ها را به‌ای اف سی ارائه کنند. باشگاه استقلال باید مدارکش را بدهد و امیدوارم مشکلات این تیم پرطرفدار هم برطرف می‌شود. حذف هیچ تیم ایرانی به عنوان نماینده کشورمان از لیگ قهرمانان آسیا باعث خوشحالی ما نمی‌شود و امیدوارم استقلال موفق شود.

در مرام ما نیست که لیست بدهی استقلال را گزارش کنیم

کاراندیش بیان کرد: اصلا در اخلاق و مرام ما نیست که بخواهیم لیست بدهی یک تیم را به‌ای اف سی گزارش کنیم. من به صراحت بیان کردم که با توانمندی خود قصد داریم که امسال سهمیه آسیایی را کسب کنیم. دوست نداریم جای تیم دیگری به آسیا برویم.

او گفت: اگر غیرمجاز بودن چاواریا بازیکن پدیده زودتر رسیدگی می‌شد امتیازات از این تیم مشهدی کسر شده و ما به عنوان تیم بعدی در لیگ قهرمانان شرکت می‌کردیم. به هر حال منش ورزشی به ما اجازه نمی‌دهد که لطمه‌ای به تیم دیگری وارد کنیم.



جایگزینی تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا یک بحث حقوقی است

معاون حقوقی باشگاه تراکتور بیان کرد: من اصلا نگفتم که تراکتور به جای استقلال به لیگ قهرمانان آسیا می‌رود. اگر یکی از تیم‌هایی که مجوز بازی در آسیا را دریافت کرده، نتواند از لحاظ حقوقی و مالی، شرایط خود را آماده‌ی حضور در آسیا کند، تیم دیگری جایگزینش می‌شود. متاسفانه برخی از افراد در اجرای مانور‌های غیر اخلاقی سعی دارند با بیان مطالبی کذب و بی اساس، فضای رسانه‌ای را تغییر دهند. به هر حال این مسئله‌ای است که طرفداران و دنبال کنندگان با شعور فوتبال، خود بر این امر واقف هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.