سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛

اعزام ۴۰۰ مددجوی کمیته امداد استان سمنان به کربلا

یوسفیان از اعزام ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در آستانه اربعین حسینی به پیاده روی کربلا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدابراهیم یوسفیان اربعین حسینی را بزرگترین حرکت تاثیرگذار قدرت معنوی و نرم جهان اسلام علیه استکبار دانست و گفت: در پیاده روی اربعین، همبستگی ملت‌ها زیر پرچم امام حسین (ع) به نمایش در می‌آید.

او با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین حسینی در سال‌های اخیر توسط عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با شور و شوق ویژه‌ای انجام می‌شود افزود : کمیته امداد در طی این سال‌ها برای حضور اقشار نیازمند تحت حمایت این نهاد در راهپیمایی پور شور و عظیم اربعین حسینی مشارکت می‌کند.

یوسفیان از فراهم شدن بستر مناسب برای حضور گسترده مددجویان در این همایش عظیم الهی خبرداد و گفت: خیرانی که شرایط سفر را ندارند، در قالب طرح زیارت نیابتی مددجویان و افراد نیازمند را به کربلا اعزام کنند و در این حرکت عظیم سهیم باشند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۷۵ درصد هزینه سفر زیارتی مددجویان را کمیته امداد پرداخت می‌کند، اظهارداشت: به هر مددجو بیش از ۹۰۰ هزار تومان برای کمک‌هزینه اعزام به کربلا اعطا می‌شود تا این قشر نیز بتوانند از معنویات زیارت عتبات عالیات بهره‌مند شوند.

بهره مندی ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد سمنان از اردو‌های آموزشی

او همچنین به محقق شدن برنامه معاونت فرهنگی این نهاد در تابستان سال جاری اشاره کرد و افزود: ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد سمنان از اردو‌های آموزشی و تربیتی بهره‌مند شدند.

یوسفیان از برنامه همه‌ساله کمیته امداد باهدف پر کردن اوقات فراغت و آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد افزود: این کلاس‌ها به صورت دو نوبت صبح و بعد از ظهر و سه روز برگزار شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از بهره‌مندی ۲۰ ساعت آ موزش مددجویان در هر دوره سه‌روزه کلاس‌های آموزشی خبر داد و گفت: در حال حاضر کلاس آموزشی دختران و پسران مستعد ازدواج در اردوگاه آموزشی حضرت مهدی عج شهرستان مهدیشهر با حضور ۸۰ نفر از مددجویان این نهاد در حال برگزاری است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.