رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:، اما در برخی موارد مانند انتخاب نامناسب حفاظ، عدم مهار صحیح مقطع ابتدایی و انتهایی، تعمیر و نگهداری نامناسب، به کار بردن اتصالات غیر استاندارد، عدم آشکار سازی مقطع ابتدایی و یا در طول حفاظ و همچنین عدم وجود حفاظ در مقابل موانع صلب یا سخت داخل ناحیه عادی از مانع، ممکن است خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری به شهروندان تحمیل شود.
او بیان کرد: مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران مسئولیت دارند بر اساس نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران و بر اساس سند شماره ۳۱۲-۸-۶ با موضوع (مشخصات فنی ساخت، نصب و نگهداری حفاظها و ضربهگیرهای معابر شهری) نسبت به شناسایی و اصلاح نواقص و معایب این نوع از تجهیزات ترافیکی اقدام کنند.
سرگرد زینیوند مقدم افزود: از کلیه رانندگان میخواهیم همواره به جلو توجه داشته باشند و ضمن رعایت فاصله طولی حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
گفتنی است؛ ناحیه عاری از مانع به محلی در حاشیه را گفته میشود که برابر ضوابط نباید مانعی در آن نصب گردد و در صورت لزوم و اختیار به نصب مانع مانند تیر برق و یا پایه پل، این محل بایستی ایمن سازی شود.
انتهای پیام/
گاردیل ها در تهران کارایی ندارد