سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۵۸ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در اردبیل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۵۸ عنوان برنامه در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: ۵۸ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اعم از برگزاری نمایشگاه‌ها، برگزاری رژه نیرو‌های مسلح، خاطره‌گویی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، عیادت از جانبازان و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه ۱۴ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس در اردبیل رونمایی می‌شود افزود: ۵۴ عنوان کتاب از سال ۹۶ تاکنون به رشته تحریر درآمده که تعدادی از آن‌ها رونمایی شده و تعدادی دیگر هم در حال چاپ است.

فرماندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: در هفته دفاع مقدس باید شهر رنگ و بوی جبهه و شهدا به خود گرفته و با تبلیغات محیطی و نصب بنر‌های متعدد با هزینه کمتر، اما با گیرایی و نتیجه بیشتر می‌توان نسل امروزی را با رشادت‌های شهدا و ایثارگران آشنا کرد.

جواد زنجانی افزود: تبلیغ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ از خودگذشتگی و شهادت به جوانان و نسل امروزی که جنگ و ایثارگری را ندیده‌اند، وظیفه همه ماست.

او تاثیر برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس را غیرقابل کتمان دانست و افزود: اجرای هنرمندانه برنامه‌ها و نمایش نقش ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس می‌تواند نسل جدید را برای شناخت بیشتر از تاریخ جنگ به فکر و اندیشه بیاندازد.

فرماندار اردبیل بیان کرد: یکی از وظایف اصلی و خطیر ما در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صبر و استقامت در جامعه است و باید با برنامه‌های اساسی و راهبردی ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

زنجانی با بیان اینکه یکی از دستاورد‌های بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران امنیت، صلابت و استقلال در کشور است، افزود: این سرمایه‌های عظیم با از جان‌گذشتگی و ایثار شهدا به دست آمده و باید از این دستاورد‌های بسیار مهم با جان و دل نگهداری شود.

او پشتوانه هشت سال ایستادگی نیرو‌های مسلح در جبهه‌های حق علیه باطل را منطق قرآن و اسلام عنوان کرد و گفت: امروز نیز ملت ایران با این منطق در مقابل جهان استکبار ایستاده و اجازه تحقق هیچ یک از توطئه‌های دشمنان را نمی‌دهد.

انتهای پیام/ح

رونمایی ۱۴ عنوان کتاب در اردبیل

برچسب ها: دفاع مقدس ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.