سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران، غول مسابقات ساحلی غایب بزرگ در رقابت‌های جام جهانی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام جهانی پاراگوئه حضور ندارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه کشی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی در کشور پاراگوئه در حالی برگزار شد که ساحلی بازان ایرانی بزرگترین غایب این رقابت‌ها هستند.  

تیم های قدرتمند دنیا مانند روسیه، برزیل، پرتغال، تاهیتی، ایتالیا و مکزیک همگی انتظار تیم ملی کشورمان را در این رقابت ها می کشیدند تا تمام تورنمنت هایی که ساحلی بازان ایرانی نقره داغ شان کرده بود را تلافی کنند. با این حال حذف ناباورانه ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی در تایلند تعجب جامعه فوتبال ساحلی را برانگیخت. 

نهایتا در قرعه کشی جام جهانی، تیم ملی ژاپن در سید دوم رده بندی‌ها قرار گرفت و نسبت به امارات متحده عربی در قاره آسیا، شانس بهتری دارد تا در غیاب ملی پوشان ایرانی نیم نگاهی به صعود از گروه داشته باشند. این در حالی است که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در تورنمنت  قهرمانی آسیا در کشور تایلند که مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ پاراگوئه به حساب می‌آمد مقابل همین ژاپن تن به شکست دادند و حتی به فینال این رقابت‌ها هم راه پیدا نکردند.


بیشتر بخوانید: دلیل حضور ساکت در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مشخص شد


حذف ایران به حدی دور از تصور بود که سرمربی تیم ملی روسیه بار‌ها در گفت‌وگو با بازیکنان ایرانی از این اتفاق ناراحتی خود را ابراز کرده بود و همچنین گفته است که انتظار ملی پوشانمان را برای دیدار فینال کشیده است. بازیکنان تیم ملی ایران نیز تا مدت‌ها بعد از این رقابت‌ها شوکه بودند و انتظار همچین عملکردی را از خود نداشتند. بعد از این رقابت‌ها هم مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از سمت خود کناره گیری کرد و کار را به عباس هاشمپور سپرد.  

حالا ملی پوشان ایرانی به جای اینکه در دیدار‌های جام جهانی فوتبال ساحلی شرکت کنند باید از پای گیرنده‌ها بازی را به تماشا بنشینند. با این حال بازیکنان تیم ملی هم قسم شدند تا نتیجه پیش آمده در رقابت‌های انتخابی جام جهانی را در تورنمنت المپیک ساحلی۲۰۱۹ که در کشور  قطر برگزار می شود، با قهرمانی جبران کنند. قهرمانی که از ساحلی بازان ایرانی در رقابت‌های جهانی کم پیش نیامده است و به گونه‌ای مطالبه تمام مردم ایران تلقی می‌شود.  


بیشتر بخوانید: احمدزاده: با تیم اسپارتاک تمدید می‌کنم/ روس‌ها از نبود فوتبال ساحلی ایران در جام‌جهانی شوکه هستند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ساحلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.