سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲۲ سارق با ۶۰ فقره سرقت در بجنورد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲۲ نفر سارق حرفه‌ای با ۶۰ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار"علیرضا مظاهری" گفت: طی هفته جاری، چندین فقره سرقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام که بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به اینکه در این رابطه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل‌های اختفای سارقان را در سطح شهر بجنورد مورد شناسایی قرار دهند، افزود: این افراد از بی دقتی و عدم توجه شهروندان به هشدار‌های انتظامی استفاده کرده و اقدام به سرقت‌های مختلف در سطح شهر بجنورد می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه کارآگاهان در طول این هفته موفق شدند ۲۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کنند، ادامه داد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۶۰ فقره انوداع سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
سردار مظاهری یاد آور شد: سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، موتورسیکلت، قطعات خودرو، منزل، مغازه و احشام از جمله سرقت‌های انجام شده توسط این افراد بوده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده، برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ه

دستگیری ۲۲ سارق با ۶۰ فقره سرقت در بجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.