سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انواع کالا‌های قاچاق در تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد دریک هفته قبل کشف شده است.

سردار ماشاالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: به منظور اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این هنگ در طول یک هفته قبل با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را در پست کنترل و مراقبت مرزی هنگ مرزی تایباد کشف کنند.

او تصریح کرد: ارزش این کالا‌ها بر اساس برآورد کارشناسان ۱۰۴ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال اعلام شده است و در این رابطه چندین متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند؛ این اقلام قاچاق شامل برنج، روغن، شیرخشک، مرغ بوده اند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد خواهند کرد و جلوگیری از قاچاق این حجم از کالا‌ها نشانگر تلاش و زحمات شبانه روزی مرزبانان غیور و انقلابی به منظور برخورد قاطع با قاچاق کالا بوده و امید است روز به روز شاهد پیشبرد این امر باشیم.

انتهای پیام//م. ن
 

دستگیری قاچاقچیان در تایباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.