سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

بازگشت به لیگ بعد از ۱۰ سال لذت‌بخش است

گفت‌و‌گوی خواندنی با سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی را از نظر می‌گذرانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «کامران قدرتی به‌عنوان سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.» این متن خبری بود که در ایام تعطیلات هفته گذشته منتشر شد و ما هم در اولین فرصت با ایشان تماس گرفتیم تا پیرامون وضعیت این تیم با او گفتگو کنیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید. فقط به رسم معرفی، باید یادآوری کرد که کامران قدرتی در کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی، اسم جدیدی نیست و سوابق درخشانش نباید بر نسل جدید پوشیده بماند. او دو بار با همین تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسید و قهرمانی‌ها و نایب قهرمانی‌هایش در لیگ نیز ثبت شده و انکارناپذیر است.

عاشق دانشگاه آزاد اسلامی هستم

شاید گفتن این جمله برای کسانی که مرا نشناسند سوءتفاهم ایجاد کند، اما حقیقتا روی برند دانشگاه آزاد اسلامی تعصب دارم. من دانشجو بودم که وارد این دانشگاه شدم و دکترایم را در رشته فیزیولوژی ورزشی در همین دانشگاه گرفتم. کشتی‌گیر اینجا بودم و بعد‌ها به مربیگری و سرمربیگری هم رسیدم. با همین تیم و در کنار دوستان و عزیزان دیگر قهرمان آسیا شدیم. من این برند را دوست دارم که سرمربیگری این تیم را پذیرفتم. مبلغ بالا یا بودجه کلانی در کار نبود که به طمع آن وارد این میدان شوم.

دوست دارم به جوان‌ها آموزش بدهم

اسکلت و شاکله اصلی تیم ما تا امروز روی جوان‌ها بسته شده است، نه بزرگسالان. حتی یک بازیکن ملی‌پوش بزرگسال جذب نکرده‌ایم و شاید هم نکنیم چراکه بودجه زیادی در اختیار نداریم. فقط به لیگ برگشتیم تا غیبت ۱۰ ساله‌مان را در این مسابقات به پایان برسانیم. ۱۰ سال قبل در این لیگ حضور داشتیم و حالا دوباره به خانه اول برگشتیم. از نو شروع می‌کنیم و زمان می‌خواهیم تا جوان‌ها را راه بیندازیم. نتیجه در درجات بعدی اهمیت است. می‌خواهیم تیم با اخلاق مسابقات باشیم. می‌خواهیم پرچمدار یک تیم آکادمیک و جوان باشیم. نتیجه هم می‌گیریم. ایمان دارم جوان‌ها غیرت و انگیزه دارند و اگر به آن‌ها میدان بدهیم نتیجه خواهیم گرفت.

تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی

باید از دکتر طهرانچی و دکتر جوانمرد بابت اعتماد مجددشان به کشتی تشکر کرد. جای این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی بی‌اندازه خالی بود و حالا با نظر مساعد این بزرگواران کشتی دانشگاه آزاد اسلامی دوباره به لیگ و مسابقات برگشته است. امیدوارم وضعیت اقتصادی به‌گونه‌ای شود که در سال‌های بعد به ورزش اول ایران بیشتر توجه شود خصوصا در جایی مثل دانشگاه آزاد اسلامی که دغدغه‌های مدیرانش اخلاقی و فرهنگی است. کشتی نماد این دغدغه‌ها در ورزش است.

رقیبان سرسختی داریم

امسال در لیگ کشتی هشت تیم شرکت می‌کنند. امیدواریم تعدادشان افزایش هم پیدا کند، اما فعلا روی این رقم صحبت شده است. چند تیم به سرمایه‌گذاری سنگین روی آورده‌اند و از نفرات ملی‌پوش بهره می‌برند و شانس آن‌ها برای موفقیت بیشتر از بقیه است، اما بقیه تیم‌ها قطعا حرفی برای گفتن خواهند داشت. تردیدی نداریم که لیگ کشتی فرنگی امسال شاهد حضور جوان‌های جویای نامی خواهد بود که به هیچ ملی‌پوشی باج نمی‌دهند.

در خوزستان تیمداری می‌کنیم

امسال با نام دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در مسابقات شرکت می‌کنیم و در اهواز حضور خواهیم داشت. تعدادی از کشتی‌گیران را از بین نفرات برتر مسابقات دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور انتخاب کردیم که چندی پیش در شیراز برگزار شد. بقیه را هم از اهواز انتخاب می‌کنیم. مطمئن باشید تیمی خواهیم داشت که حال کشتی‌دوستان را در ورزشگاه‌ها خوب خواهد کرد.

منبع: فرهیختگان

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.