سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی با تصمیم نتانیاهو درباره کرانه باختری

روزنامه معاریو نوشت نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی با تصمیم نخست‌وزیر این رژیم برای الحاق بخشی از کرانه باختری به فلسطین اشغالی مخالفت کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، یک روزنامه عبری‌زبان از مخالفت شدید نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی با تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، درباره الحاق بخشی از کرانه باختری رود اردن (دره اردن) به فلسطین اشغالی خبر داد.

روزنامه معاریو گزارش داد: نتانیاهو سه شنبه گذشته و تنها یک ساعت قبل از اعلام نهایی تصمیم خود برای الحاق بخشی از کرانه باختری رود اردن به اسرائیل، نهاد‌های امنیتی اسرائیل را از تصمیم خود آگاه کرد.

این روزنامه یادآور شد آویو کوخافی، رئیس ستاد مشترک ارتش، نداف ارگمان، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک)، و مئیر بن شبات، رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، پس از اطلاع از تصمیم بنیامین نتانیاهو درباره کرانه باختری رود اردن به شدت با آن مخالفت کردند.

چند روز پیش نتانیاهو در چارچوب سیاست‌های اشغالگرایانه رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو و تشکیل کابینه جدید، شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری و بخش‌های مهمی از این منطقه را به فلسطین اشغالی ملحق می‌کند. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلویحا گفت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، برای الحاق کرانه باختری به او چراغ سبز داده است. اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و بسیاری از کشور‌های منطقه از این تصمیم نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس انتقاد کرده‌اند. گروه‌های فلسطینی نیز تاکید کرده‌اند در برابر این تجاوز آشکار صهیونیست‌ها به حقوق ملت فلسطین خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.