سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بگوویج؛

انتظار نتیجه خاصی نداشته باشید

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با تأکید بر اینکه بازی کردن در لیگ برتر کار آسانی نیست، گفت: نباید انتظار نتیجه ی خاصی داشته باشید، باید تلاش کنیم بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، دیدار دو تیم گل‌گهر و پارس جنوبی جم روز جمعه بیست و دوم شهریور از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان انجام می‌شود.

وینکو بگوویج، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان امشب در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بعد از دو هفته استراحت بین هفته دوم و سوم، بازی سوم در لیگ برتر را برگزار می‌کنیم و از بازیکنانم انتظار دارم تا همان بازی که مقابل سایپا انجام دادند در بازی فردا هم انجام دهند و حتی خیلی مؤثرتر، چون مقابل سایپا خوب بازی کردیم، اما نتوانستیم خطر زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

 

او ضمن خوشامدگویی به هواداران و خبرنگاران فوتبال سیرجان برای این بازی و بازی‌های دیگر در لیگ برتر با تأکید بر اینکه باید بدانیم که لیگ برتر لیگ دشواری است، ابراز امیدواری کرد: در این بازی تمام تلاش خود را به نمایش بگذاریم.

بگوویج به دو دیدار پارس جم مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: احتمالاً بازی پارس جم مقابل پرسپولیس را دیدید، با یک گل باخت و با ذوب‌آهن صفر صفر شد، پس ما با یک تیم خیلی خوب روبه‌رو هستیم که در کار‌های دفاعی تبحر خاصی دارد.

او تصریح کرد: از اصحاب رسانه خواهشی داریم توقع نداشته باشید، موفق شویم سه، چهارتا گل به ثمر برسانیم، واقعاً باید بدانید لیگ برتر کاملاً متفاوت از لیگ دسته یک است.

بگوویج با بیان اینکه منتظر حمایت هواداران در تمام بازی‌ها هستم، بیان داشت: انتظار نداشته باشید، نتیجه‌ی خاصی بگیریم، ما باید کاری کنیم تا در لیگ بمانیم و برای این کار تمام تلاش خود را بکار می‌بندیم و تصورمان این است که گویا آخرین بازی ما است.


سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه پارس جزو تیم‌های بالای جدولی نیست آیا تماشاگران منتظر یک بازی هجومی و برد می‌توانند باشند، گفت: قبلاً هم گفتم که تیم‌های پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن و سپاهان از سایر تیم‌ها متفاوت‌تر هستند، پارس جنوبی جم هم تیم ضعیفی نیست، سه سال است در لیگ برتر بازی می‌کند، بازیکنانش بسیار باتجربه هستند، اما خواهشی دارم که واقع گرا باشید و تیم‌ها را به ضعیف و قوی تقسیم نکنید، واقعاً اگر می‌گویید پرسپولیس خیلی برتر از پارس جنوبی جم است، پس چرا نتوانست سه، چهار تا گل به این تیم بزند، بازی کردن در لیگ برتر کار آسانی نیست، من این‌ها را می‌دانم، چون سابقه ده سال مربیگری در لیگ برتر ایران را دارم.

بگوویج افزود: هر بازی داریم، بازی بسیار بسیار سختی است و مهم نیست مقابل چه تیمی باشد، خواهش می‌کنم این را درک کنید که ما در این لیگ هیچ بازی آسانی پیش رو نداریم، اما ما نهایت تلاشمان را خواهیم کرد، اما هیچ کس، هیچ قولی را در هیچ موردی نمی‌تواند بدهد.

او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: قطعاً چه بازیکن خارجی و چه ایرانی به تیم وارد می‌شود، مدتی طول می‌کشد تا با تیم هماهنگ شود و این مسئله‌ی عادی است، اگر می‌بینید تیم پرسپولیس و پدیده موفق بوده اند، به خاطر این است که بازیکنانشان سه، چهار سال است که در کنارهم بازی می‌کنند.

بگوویج بیان داشت: هماهنگی بین بازیکنان در هر جای دنیا که باشد، موفقیت آن‌ها را به دنبال دارد. این تیم گل گهر تازه ساخته شده است و با این ترکیب جدید، امیدوارم بازی به بازی بهتر شود.


او درباره آخرین بازیکن اضافه‌شده به گل گهر نیز بیان داشت: من از قبل برنامه داشتم و می‌بایست در هر خط تیمم را قوی و قوی‌تر می‌کردم، این بازیکن کروات بسیار باتجربه است و سابقه بازی در لیگ‌های بلژیک و قزاقستان را دارد، اما فعلاً آمادگی صد درصدی را برای بازی ندارد و امیدواریم در بازی‌های آینده بتوانیم از وی استفاده کنیم.

بگوویج گفت: ما نباید بازیکنان داخلی را از خارجی جدا کنیم هر بازیکنی که بهتر بود به زمین خواهد رفت.

او جباری را یکی از بازیکنان مشهور و محبوب فوتبال ایران دانست و افزود: زمانی که در لیگ برتر بودم و با تیم‌های مختلف مقابل استقلال بازی می‌کردم، آقای جباری به عنوان بازیکن و من به عنوام مربی با هم روبه رو شدیم.

بگوویج تصریح کرد: موقعی که آقای جواهری و جباری باهم صحبت کردند و پیشنهاد کمک او را به من دادند، من هم با تحقیق پذیرفتم که آقای جباری در کنار ما باشد.

انتهای پیام/ب

نشست خبری قبل از بازی گل‌گهر و پارس جنوبی جم در سیرجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.