سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدافع سابق منچستر یونایتد: «مگوایر» ثابت می کند ارزش مبلغی که صرف جذبش شده را دارد

بازیکن سابق منچستر یونایتد گفت: مگوایر با منچستر یونایتد به افتخارات زیادی می‌رسد و اطمینان دارم که روزی کاپیتان این تیم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جانی اوانز بازیکن پیشین تیم فوتبال منچستر یونایتد که فصل گذشته زوج مگوایر در قلب خط دفاع لستر سیتی بود معتقد است که مگوایر با گذشت زمان ثابت خواهد کرد ارزش این که گرانترین مدافع جهان باشد را دارد.

هری مگوایر در نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ ۸۰ میلیون پوند از لسترسیتی به منچستر یونایتد پیوست تا با عبور از رکورد فن دایک هلندی به عنوان گرانترین مدافع تاریخ فوتبال لقب بگیرد.


بیشتر بخوانید: گرانترین مدافعان تاریخ فوتبال؛ مگوایر در صدر، فن دایک و هرناندز در رده‌های بعدی


جانی اوانز مدافع سابق منچستر یونایتد که در لسترسیتی در کنار مگوایر بازی کرده است، درباره هم تیمی سابق خود گفت: مگوایر با گذشت زمان بهتر و بهتر می‌شود و نشان می‌دهد ارزش پولی که صرف جذبش شده را دارد. من اعتقاد دارم او می‌تواند تا ۱۰ سال آینده، یعنی زمانی که ۳۶ سالش شده در منچستر بازی کند.


بیشتر بخوانید: مدافع منچستریونایتد پیشنهاد نجومی تیم همشهری را رد کرده بود


اوانز در تمجید از هم تیمی سابق خود گقت: من و مگوایر فقط یک فصل در کنار هم بازی کردیم، اما در زمین و بیرون زمین ارتباط خیلی خوبی داشتیم. با شناختی که از او دارم باید بگویم که مگوایر بازیکن فوق العاده‌ای است و تمام چیز‌هایی که منچستر می‌خواهد را دارد. البته منظورم فقط نوع بازی کردن او نیست بلکه شخصیتی که دارد و شیوه رفتاری اش در زمین، او را تبدیل به بازیکن ممتازی می‌کند.

وی درباره چالش های پیش روی مگوایر در تیم جدیدش اظهار داشت: بازی در تیمی مانند منچستر یونایتد سخت است اما مگوایر شخصیت خونسردی دارد و از پس مشکلات بر می‌آید. او بازیکن باهوشی است و  همیشه برای رسیدن به چیز‌هایی که می‌خواهد تلاش می‌کند.


بیشتر بخوانید: انتقاد بازیکن سابق لیورپول از خط دفاعی تیم ملی انگلیس


مدافع لسترسیتی افزود: توانایی‌های مگوایر من را تحت تاثیر قرار داده است. به اعتقاد من او با منچستر یونایتد به افتخارات زیادی می‌رسد و یک روز کاپیتان این تیم خواهد شد. در این مسئله شکی ندارم. مگوایر از خط دفاع بازیسازی را شروع می‌کند و همیشه دوست دارد روی تمام توپ‌ها تاثیر گذار باشد. توانایی مگوایر در حفظ و انتقال توپ باورنکردنی است. با مرور بر عملکرد و توانایی‌های مگوایر، می‌توانم بگویم او یک مدافع کامل در فوتبال امروز است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.