سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی پارس جنوبی:

درصدد این هستیم تا سیرجان را اینجا ببریم

مربی پارس جنوبی با تأکید بر اینکه درصدد این هستیم تا سیرجان را اینجا ببریم، گفت: روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و امیدواریم با برنامه ریزی که داشته ایم، بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرتضی اسدی مربی تیم فوتبال پارس جنوبی در آستانه دیدار تیم‌های گل گهرسیرجان و پارس جنوبی جم در نشست خبری به جای فراز کمالوند حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ابتدا دراین نشست امیر صادقی پناه مدیررسانه‌ای باشگاه پارس جنوبی درباره غیبت فراز کمالوند و حضور مرتضی اسدی گفت: متاسفانه کمالوند به دلیل سرماخوردگی نتوانستند در این نشست خبری حضور یابند، به همین دلیل ضمن عذرخواهی از شما عزیزان رسانه‌ای در نشست خبری حاضر نشدند.

او افزود: وی فردا بعد از مسابقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.


در ادامه، مرتضی اسدی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی با اعلام اینکه خوشحالم که بالاخره تیم گل گهر سیرجان بعد از سال‌ها به لیگ برتر صعود کرد، گفت: امیدوارم حضورشان در لیگ تداوم داشته باشد چرا که مردم این شهر لیاقتشان بیشتر از این هاست.

او افزود: هر تیمی برای خودش اهدافی دارد، تیم ما هم با تغییر و تحولاتی که در باشگاه شکل گرفت، از ۱۸ بازیکن بزرگسالمان، ۱۶ تا بازیکنانی هستند که از تیم‌های مختلف در تیم پارس جنوبی، حضور پیدا کردند و این یک مقدار زمان می‌برد تا هماهنگ‌تر شوند و بهتر همدیگر را در زمین پیدا کنند.

اسدی تصریح کرد: این مستلزم این است که یک مقدار زمان بگذرد و این دو بازی هم نشان داده به اهدافی که آقای کمالوند داشته اند، رسیده ایم.

او به استراتژی این تیم مقابل گل گهر سیرجان اشاره کرد و بیان داشت: ما سیرجان را آنالیز کرده ایم، تیم خیلی خوبیست و از مربی خیلی خوبی برخوردار است، ما در صدد این هستیم تا سیرجان را اینجا ببریم.

مربی تیم پارس جنوبی گفت: بر اساس آنالیزی هم که طی دو هفته‌ی اخیر داشته ایم، روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم و امیدواریم با برنامه ریزی که کرده ایم بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

اسدی در بخش دیگری از سخنانش به سفر سرمربی تیم ملی و هیئت همراه به سیرجان اشاره کرد و افزود: تمام تیم‌ها به دنبال این هستند تا بازیکنانشان را به تیم ملی معرفی کنند، تیم ما هم جدای از این قضیه نیست، هم اکنون دو سه تا از بازیکنانمان استعداد خوبی دارند، ولی دیر به لیگ برتر آمدند و این یک مقدار نیاز به حمایت دارد.

او تصریح کرد: هم آقای کمالوند و هم مربیان دیگر در صدد این هستند تا بازیکنانی که مستعد هستند معرفی کنند، چراکه آینده‌ی این بازیکنان مطرح است، همانطور که ما را معرفی کردند.

اسدی با ابراز خرسندی از سفر سرمربی تیم ملی به سیرجان بیان داشت: خوشبختانه مربی تیم ملی از نزدیک شاهد بازی دو تیم هستند و بازی فوتبالیست‌ها را رصد می‌کنند که امیدواریم کسانی که شایستگی پوشیدن لباس تیم ملی را دارند، حالا چه از تیم ما و چه سیرجان انتخاب شوند.

دیدار دو تیم گل‌گهر و پارس جنوبی جم در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه بیست و دوم شهریور از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

نشست خبری قبل از بازی گل‌گهر و پارس جنوبی جم در سیرجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.