سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

هوشمندسازی محورهای مواصلاتی استان ایلام در اربعین حسینی

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:هوشمندسازی محورهای مواصلاتی استان مهمترین اقدام پلیس برای مدیریت ترافیک در اربعین حسینی است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: نیروی انتظامی از مدت‌ها قبل اقدامات خود را برای سهولت تردد زائران آغاز کرده و هوشمند سازی محورهای مواصلاتی برای مدیریت ترافیک اربعین حسینی یکی از مهمترین اقدامات پلیس در این راستا بوده است.

همتی زاده افزود:با توجه به لغو روادید، این روزها شاهد حضور زائران اربعین حسینی در محورهای مواصلاتی هستیم و برای سهولت در تردد، همکاران ما با استفاده از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری در جاده ها حضور دارند و با تخلفات حادثه‌ساز برابر قانون برخورد می‌کنند.

او یادآور شد: افزایش ظرفیت پارکینگ های شهر مهران ،رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در نقاط کور، سکوبندی و ساماندهی پارکینگ برکت ، تکمیل پل روگذر مسیر جاده ارغوان و عملیات عمرانی و جاده‌سازی از مهمترین برنامه‌های این بازدید بود که انشاالله با تلاش و همکاری همه دستگاهها و برنامه‌ریزی مناسب تا قبل از شروع مراسم اربعین در سال جاری، این نواقصات برطرف و شاهد خدمات رسانی هرچه بهتر از هزاران اباعبدالله الحسین(ع) در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/با

تمهیدات لازم جهت مدیریت ترافیک در اربعین حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.