سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منزوی: تا نفس در سینه داریم نمی‌گذاریم اتفاقی برای استقلال رخ دهد/ مثل برخی به بانک ۱۵۰۰ میلیارد بدهکار نیستیم

عضو هیئت مدیراه باشگاه استقلال در خصوص پرداخت مطالبات به طلبکاران آبی پوشان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: بخشی از بدهی‌ها را در گذشته پرداخت کرده بودیم و امروز تکمیل اسناد و مدارک صورت گرفت و طلب ۴ طلب کار پرداخت شده است.

او ادامه داد: تقریبا به مرحله نهایی ارائه اسناد رسیدیم و توافقات انجام شده و اسناد را به فدراسیون فوتبال می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:  صدور روادید کار سرمربی استقلال


منزوی درباره اینکه به برخی طلبکاران از جمله قلعه نویی و ... آیا مبلغی داده شده یا خیر بیان کرد: نه تایید و نه تکذیب می‌کنم. ما پرداخت‌ها را انجام می‌دهیم و اسناد تکمیل می‌شود. فدراسیون از ما اسناد می‌خواهد نه رسید و وجه نق، با دوستان خدا را شکر همکاری شده و همه از ارقامی که داشتند کمتر گرفتند و به امید خدا در مهلت باقی مانده کار‌ها را انجام می‌دهیم.

منزوی تصریح کرد: بعضی از دوستان نمی‌دانند که ما این توان را نداریم که از موسسه یا بانک دولتی رقم هزار و پانصد میلیارد تومان وام بگیریم و بگوییم انشالله استقلال حذف می‌شود و ما جای آن را خواهیم گرفت. ما این توان را نداریم، ولی این همت و غیرت استقلال را داریم. ما در زمین سهمیه آسیایی گرفتیم و به امید خدا سهمیه را از دست نمی‌دهیم و دوستان افکار مردم را تحریک نکنند که استقلال حذف شده است. استقلال حذف شدنی نیست و ما وقت کافی داریم، فدراسیون بهترین مرجع حذف و یا حذف نکردن ماست و تا روز دوشنبه هفته آتی مطمئنا مدارک را تحویل خواهیم داد.

او در مورد اینکه آیا منظورش باشگاه تراکتور است یا خیر گفت: من اسم باشگاهی را نمی‌برم، اما امروز دیدم  برخی ابراز خوشحالی کرده بودند و گفته اند الحمدالله ما بدهی نداریم و استقلال بدهی دارد. ما به جای این تیم به آسیا می‌رویم. چنین چیزی نیست و این خواب‌ها، رویایی است. مطمئن باشید تا وقتی که نفس در سینه ما استقلالی‌ها باشد چنین خواب‌هایی دیده نمی‌شود. ما در زمین سهمیه گرفتیم و توانایی سنگین بدهکار شدن به بانک‌ها را نداریم و اگر داشتیم حتما این کار را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
چرا یکسری از اتفاقات و کم کاری ها و سهل نگاری ها هر سال تکرار بشه و باشگاه و طرفدارانش به خاطر عدم مدیریت مناسب شما دچار ضرر و تنش و استرس بشن!
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
اره خب پول بیت المال رو دارین بذل و بخشش میکنین، پول کپر نشینان سیستان و چادر نشینان کرمانشاه،، بایدم خداروشکر کنین
حسن
۰۲:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
زنده باد استقلال