سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلب اعتماد و رضایت مردم در اولویت برنامه‌های انتخاباتی قرار گیرد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جلب اعتماد و رضایت مردم در اولویت برنامه‌های انتخاباتی قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد انتخابات این استان اظهار داشت: تمامی عوامل و مجریان برگزاری انتخابات باید زمینه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را فراهم کنند، تا بتوان در پرتو آن شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

او با تأکید بر جلب اعتماد و رضایت مردم در انتخابات افزود: رعایت اصول اخلاقی، امانت‌داری و حفظ سلامت انتخابات باید در دستور کار همگان قرار گیرد.

مردانی اضافه کرد: استفاده از نیروی انسانی کارآمد و تأمین و تجهیز امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری از دیگر ضروریات این بخش است که تهمیدات لازم در این خصوص در استان اندیشیده شده است.

او با تأکید بر شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌های فراروی برگزاری انتخابات در استان ادامه داد: برگزاری انتخابات در استان همواره در کمال امنیت و سلامت برگزار شده و امید است با همراهی و همدلی لازم انتخابات پیش رو نیز به خوبی برگزار شود.

مردانی، آموزش همگانی از طریق رسانه‌های گروهی را راهکار اساسی برای حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات بیان کرد و گفت: در این خصوص کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات برنامه‌هایی را تدوین و اجرا کند.

انتهای پیام/ف

رعایت اصول اخلاقی و حفظ سلامت انتخابات در دستور کار قرار گیرد

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.