سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ ۱۴۹ نفر در سوانح جاده ای همدان

رئیس پلیس راه همدان از مرگ ۱۴۹ نفر درسوانح جاده‌ای استان همدان در ۴ ماه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه همدان گفت: ۱۴۹ نفر در  چهار ماهه سالجاری در سوانح جاده‌ای همدان جان باختند که این آمار در چهار ماهه سال گذشته ۱۴۲ نفر بوده است.

او در ادامه افزود: ۱۰۶ نفر در سوانح برون شهری، ۲۵ نفر در معابر درون شهری، پنج نفر در محور‌های روستایی و ۱۳  نفر هم در سایر معابر جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه همدان گفت: هفت نفر در پنج سانحه رانندگی برون شهری این استان از ابتدای هفته جاری تاکنون جان خود را از دست دادند.

عزیزی با بیان اینکه یک دستگاه سواری پژو با قسمت عقب کشنده در ۱۵ کیلومتری جاده غارعلیصدر برخورد کرد افزود: راننده و سرنشین جلو کمربند استفاده کرده بودند، اما کودک خردسالشان به علت استفاده نکردن از کمربند ایمنی از شیشه جلو خودرو به بیرون پرتاب شد.

او  ادامه داد: هنگام خروج کودک از شیشه سر وی با ضربه به صورت مادر برخورد کرده، که مادر نیز پس از ۲ روز به علت ضربه مغزی در بیمارستان جان باخت.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: همچنین یک دستگاه خودروی سواری در مسیر تویسرکان - کنگاور به علت بی توجهی راننده به جلو واژگون شد که در این سانحه راننده این وسیله نقلیه در دم جان خود را از دست داد.

عزیزی  ادامه داد: یک دستگاه موتورسیکلت هنگام تردد در جاده ۲ طرفه کبودراهنگ - شیرین سو دچار سانحه و به علت برخورد یک کامیون به سمت دیگر جاده پرتاب شده و در این زمان یک نفتکش از روی او عبور می‌کند.

او  با بیان اینکه هر ۲ وسیله نقلیه پس از بروز این سانحه متواری شدند اظهار داشت: طبق قانون تنها کامیون اول به علت برخورد کردن با این وسیله نقلیه مقصر است.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: یک وسیله نقلیه نیز با ۲ سرنشین در جاده روستای "واشان" واقع در انتهای حوزه استحفاظی همدان به سمت بروجرد با کامیون پارک شده در حاشیه جاده برخورد می‌کند.

عزیزی اضافه کرد: این خودرو پس از برخورد با کامیون به سمت چپ جاده منحرف شده و رخ به رخ با کامیون عبوری برخورد می‌کند که در این سانحه ۲ سرنشین خودروی سواری جان باختند.

او بیان کرد: روز عاشورا نیز راننده ۵۰ ساله یک دستگاه سواری پراید بدون داشتن گواهینامه رانندگی ،هنگام عبور از جاده روستای ویان کبودراهنگ با تیر برق حاشیه جاده برخورد کرد و جان باخت.

انتهای پیام/د.ا

مرگ هفت نفر در سوانح رانندگی همدان

منبع : ایرنا

برچسب ها: پلیس راه ، تصادف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.