سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامسونگ اعلام کرد؛

از دسترس خارج شدن برنامه SideSync در آینده‌ای نزدیک

شرکت سامسونگ به کاربران نرم‌افزار SideSync اخطار داد که این سرویس به زودی از دسترس خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ تاکنون امکانات زیادی به کاربران خود ارائه کرده است تا همیشه کسانی که از دستگاه‌های این شرکت استفاده می‌‌کنند بهترین تجربه کاربری را داشته باشند. از این قابلیت‌های خوب می‌توان به محیط کاربری جالب، دوربین فوق‌العاده، سرویس‌های اختصاصی سامسونگ و موارد این چنین اشاره کرد.

گاهی این قابلیت‌ها کارایی بهتری نسبت به دیگر ویژگی‌ها دارند. از این قابلیت‌ها می‌توان به نرم‌افزار SideSync اشاره کرد. به تازگی خبری از این نرم‌افزار منتشر شده که ممکن است بعضی از کاربران آن را ناراحت کند.

بر اساس خبری که به تازگی منشتر شده است، سامسونگ به کاربران SideSync اخطار داده‌ که این سرویس به زودی یعنی در ۱۵ اکتبر از دسترس خارج می‌شود. کسانی که تا به اکنون با SideSync کار نکرده‌اند باید بدانند که این نرم‌افزار به کاربران کمک می‌کند گوشی هوشمند خود را از طریق رایانه شخصی و مک کنترل کنند.


بیشتر بخوانید: افشای تصاویر و مشخصات دو گوشی جدید سامسونگ توسط TENAA + تصاویر 


البته این شرکت کاربرانی که از این ویژگی استفاده می‌کرده‌اند را تنها نگذاشته است زیرا سامسونگ نرم‌افزار Samsung Flow را جایگزین این سرویس خواهد کرد. نرم‌افزار Samsung Flow کارایی مشابه‌ با SideSync داشته و کاربران وفادار می‌توانند برای استفاده از آن، وارد این برنامه جدید شوند. البته هنوز مشخص نیست که آیا این نرم‌افزار جدید قابلیت‌های تازه‌ای با خود به همراه می‌آورد یا خیر. حتی دلیل حذف نرم‌افزار پیشین نیز هنوز به طور واضح اعلام نشده است.

البته اگر شما از کاربران سامسونگ نیستید می‌توانید از نرم‌افزارهای مشابه که توانایی یکسان با SideSync و Samsung Flow دارند، استفاده کنید. از این نرم‌افزارهای کاربردی می‌توان به PushBullet ،TeamViewer و AirDroid اشاره کرد.

این نرم‌افزار می‌توانند به شما توانایی کنترل دستگاه از راه دور را بدهد. حتی در نرم‌افزار TeamViewer شما می‌توانید از طریق گوشی، رایانه خود را کنترل کنید. البته این نرم‌افزار توانایی اتصال دو رایانه به هم را نیز دارد. این نرم‌افزار و مشابه آن بیشتر برای کسانی کاربرد دارند که اکثر مواقع نیاز دارند دستگاه‌های خود را کنترل کنند.

انتهای پیام/

سامسونگ از حذف نرم‌افزار SideSync خبر داد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.