سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه تخصصی امور اجتماعی بهزیستی شهرستان کرمانشاه

جلسه تخصصی امور اجتماعی بهزیستی شهرستان کرمانشاه با حضور معاون امور اجتماعی استان مدیر بهزیستی شهرستان و کارشناسان دفاتر تخصصی این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی بهزیستی کرمانشاه از استقرار ۴ مرکز غیر دولتی،۴ پایگاه خدمات اجتماعی و ۲ مرکز دولتی فعال در حوزه آسیب‌های این شهرستان خبر داد .

او گفت : این مراکز وظیفه شناسایی افراد درمعرض آسیب و مداخلات مددکاری و تسهیل گری را در مناطق کمتر برخوردار بر عهده دارند که مراکز شبه خانواده و دیگر مراکز نگهداری تحت نظارت سازمان آمادگی دارند در صورت نیاز نسبت به پذیرش و اسکان افراد آسیب دیده و معرفی شده از طرف این مراکز، اقدام کنند.

او ضمن یادآوری این نکته که فرایند پذیرش یک کار جمعی و مشترک است و نیازمند تعامل و همکاری درون و برون سازمانی است بر تسریع در روند پذیرش آسیب دیدگان تاکید کرد و افزود: افرادی که نیاز به پذیرش و اسکان در مراکز نگهداری تحت نظارت ما داشته باشند باید ابتدا توسط مددکار مربوطه مجوز قضایی کسب و بدون معطلی زمینه اسکان مددجو فراهم گردد.

صفدر مظفری مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه از فعالیت ۲۴ ساعته اورژانس اجتماعی در شهرستان کرمانشاه به شماره تماس ۱۲۳ خبر داد و گفت: مددکاران این مرکز وظیفه ارجاع و پیگیری تا حصول نتیجه را به عهده دارند .

 

 

انتهای پیام/د

استقرار ۴ مرکز غیر دولتی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.