سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال مس کرمان؛

بازی بسیار سختی داشتیم

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: بازی با دهدشت بسیار سخت بود، چرا که این تیم از شرایط میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

حمید صادقی، سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه بازی با فراز بام دهدشت بسیار سخت بود، گفت: این تیم در مقابل تماشاگران خود نمی‌خواست مغلوب باشد، پس از شرایط میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

او افزود: آن‌ها بازی ما مقابل سپاهان را دیده و به خوبی آنالیزمان کرده بودند و به همین دلیل نیمه اول نتوانستیم برنامه‌های خود را در زمین اجرا کنیم.

صادقی تصریح کرد: در نیمه دوم بازیکنان، دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند و به همین دلیل هم توانستیم در آن شرایط سخت نتیجه را به نفع خود تغییر دهیم.

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان بیان داشت: ما کار خود را با صدرنشینی در دور رفت به پایان بردیم که جا دارد از مجموعه باشگاه صنعت مس کرمان، هیئت هندبال، کادر فنی و بازیکنان مس تشکر کنم که باعث شدند این نتایج رقم بخورد.

صادقی با بیان اینکه مسابقات هنوز تمام نشده و نتیجه در پایان فصل مشخص می‌شود، افزود: کار بسیار سختی در پیش رو داریم، چرا که باید تیم را پس از وقفه‌ای ۷۰ روزه دوباره به همین شرایط فعلی برگردانیم و پس از صعود از گروه خود در مرحله پایانی نیز رقابت‌های خود را ادامه دهیم.

تیم هندبال صنعت مس کرمان ساعتی پیش با شکست فراز بام دهدشت با صدرنشینی در گروه خود، دور رفت رقابت های لیگ برتر هندبال کشور را به پایان رساند.

انتهای پیام/ب

مس کرمان صدر نشین دور رفت رقابت‌های هندبال لیگ برتر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.