سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان مسابقات تیمی قرآن و عترت معرفی شدند

دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و بوشهر به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عطااله امیدواری رییس مرکز توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در رقابت‌های تیمی سه جانبه قرآن و عترت که با حضور سه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یزد و بوشهر برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شد تا به مرحله نهایی این مسابقات راه یابد.

او ادامه داد: این بخش از رقابت‌های قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حال حاضر ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

رییس مرکز توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: این انتخاب بر اساس امتیاز و رتبه به دست آمده در جشنواره پیشین قرآن و عترت وزارت بهداشت انجام شده و در حال حاضر، تنها ۳۶ دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور مجاز به حضور در این رقابت‌های تیمی هستند.

امیدواری گفت: بر اساس اساسنامه این رقابت ها، هر تیم قرآنی شامل یک نفر حافظ دست کم ۱۰ جزء نخست قرآن، یک قاری و یک عضو مسلط بر مفاهیم قرآنی، سیره معصومان (ع) و دعاشناسی است.

او با اشاره به حضور نمایندگان مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به عنوان داور این رقابت ها، بیان کرد: بر اساس داوری ها، تیم‌های علوم پزشکی شیراز و بوشهر به عنوان دو تیم برتر انتخاب شده و راهی مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت می‌شوند.

بیست و چهارمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، مهر امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در چهار دوره متوالی موفق به کسب رتبه نخست این جشنواره به عنوان معتبرترین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت شده است.

انتهای پیام/چ

مسابقات تیمی قرآن و عترت  در شیراز

برچسب ها: علوم پزشکی ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.