سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح قرائت قرآن کریم در مساجد سیستان و بلوچستان اجرا شد

مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام سوگواری امام حسین طرح قرائت سراسری قرآن کریم در مساجد سطح این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام مهدی پودینه مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) طرح قرائت سراسری قرآن کریم در مساجد سطح این استان برگزار شد.

او افزود: این طرح به منظور ایجاد انس با قرآن، تدبر در آیات و درس گرفتن از واقعه عاشورا انجام شد.

او  ترویج معارف دینی، هدایت کودکان، نوجوانان و جوانان به سمت مسجد، نماز، قرآن و استفاده بهینه از ظرفیت مساجد در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان به تلاش‌های این کانون‌هادر اشاعه فرهنگ قرآنی اشاره کرد و گفت: از رویکرد‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برپایی نشست‌هایی با محوریت قرآن کریم است که اجرای طرح تلاوت سراسری قرآن کریم نمونه‌ای از این فعالیت‌هاست.

او  قرآن را بهترین و کامل‌ترین کتاب آسمانی و هدایتگر بشر عنوان کرد و افزود: هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است که این اصل آرمانی و الهی برگرفته از کتاب قرآن است.

انتهای پیام/ع

قرآن  بهترین و کامل‌ترین کتاب آسمانی و هدایتگر بشر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.