سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام دومین اکیپ از محیط بانان سیستان وبلوچستان به منطقه حفاظت شده گاندو

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از اعزام دومین اکیپ محیط بانان استان به منطقه حفاظت شده گاندو به منظور گشت و کنترل‌های شبانه روزی خبرداد.

وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با وقوع اتفاقات اخیر و حمله تمساح به کودکان در جنوب استان، به منظور آموزش جوامع محلی شهرستان‌های سرباز و چابهار دومین اکیپ محیط بانان استان) محیط بانان شهرستان‌های خاش، سراوان مهرستان وارد شهرستان سرباز شدند.

پورمردان افزود: هدف اصلی از حضور این محیط بانان در منطقه آگاهی بخشی به مردم به صورت چهره به چهره در خصوص خطر‌هایی که ممکن است او را تهدید کند و افزایش نصب تابلو‌های هشدار دهنده جدید و حضور در زیستگاه‌های تمساح تا پایان فصل زادآوری و کاهش استرس این گونه در منطقه است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان از هم استانی‌های فهیم و آگاه خواست باتوجه به اینکه در فصل زادآوری تمساح‌ها و تهاجمی بودن گونه مذکور در این فصل که احتمال بروز حوادث تلخ این چنینی را افزایش می‌دهد، به توصیه‌های همکاران محیط بانان حاضر در منطقه و به تابلو‌های نصب شده در اطراف دریاچه ها، سدها، هوتک‌ها و رودخانه‌ها توجه کرده و از شنا کردن و نزدیک شدن به این مناطق جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/س

اعزام محیط بانان به منطقه حفاظت شده گاندو

 

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.