سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت مس خبر داد:

تولید ۱۱۰ هزار و ۳۹۰ تن کاتد مس تا پایان مردادماه/افزایش ۴ درصدی تولید کنسانتره

سعد محمدی گفت: تا پایان مردادماه، ۱۱۰ هزار و ۳۹۰ تن کاتد در شرکت مس تولید شد که نسبت به برنامه ۲۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس گفت: تا پایان مردادماه امسال شرکت مس با افزایش ۲۶ درصدی نسبت به برنامه، موفق به تولید ۱۱۰ هزار و ۳۹۰ تن کاتد شد.

وی با بیان این‌که درمجموع عملکرد تولیدی شرکت مس تا پایان مردادماه نشان‌دهنده روند روبه‌جلو و موفقیت‌آمیز در تحقق برنامه تولید است بیان کرد: تولید آند شرکت مس در این بازه زمانی به ۱۴۰ هزار تن رسید که نسبت به برنامه ۱۱۰ هزار تنی نشان‌دهنده افزایش ۲۷ درصدی است.

او افزود: همچنین تولید مس محتوی معدنی شرکت مس هم در این بازه زمانی با افزایش ۴ درصدی نسبت به برنامه به بیش از ۱۲۴ هزار تن رسیده است.

به گفته مدیرعامل شرکت مس در ۵ ماهه امسال درمجموع ۷۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تن سنگ معدن استخراج شده است که نسبت به برنامه ۷۶ میلیون و ۲۱۳ هزار تنی امسال ۴ درصد افزایش داشته است.

سعدمحمدی ادامه داد: همچنین شرکت مس در ۵ ماهه ۱۳۹۸، ۵۶ میلیون و ۷۱۲ هزار تن سنگ سولفور برداشت کرده است که ۴ درصد از برنامه در نظر گرفته‌شده برای برداشت سنگ سولفور (۵۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تن) جلوتر است.

او با اشاره به افزایش ۴ درصدی تولید کنسانتره گفت: تولید کنسانتره مس نیز در این مدت، افزایش خوبی داشته است؛ به‌طوری‌که در این مدت، شرکت مس با افزایش تولید ۵ هزار تنی نسبت به برنامه موفق به تولید ۱۱۹ هزار ۶۷۹ تن کنسانتره شده است.


بیشتر بخوانید:ایران ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن فولاد خام تولید کرد/رشد ۱۱.۱ درصدی تولید فولاد ایران


مدیرعامل شرکت مس با اشاره به فروش یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی شرکت مس در مردادماه گفت: با این میزان فروش در مردادماه، موفق به فروش ۸ هزار ۴۶۰ میلیارد تومانی شدیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۴ درصد افزایش داشته است.

سعدمحمدی تصریح کرد: قطعاً این میزان فروش در شرایط تحریم نشان‌دهنده برنامه‌های مناسب فروش شرکت مس و خبر خوبی برای بازار سرمایه است و موجب رشد سهام شرکت مس و اقبال سهامداران به فملی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.