سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانان فراموش شده

قهرمان سه گانه آسیاگفت: بی توجهی از سوی فدراسیون و هیات سه گانه باعث ایجاد بی انگیزگی و کناره گیری بسیاری از قهرمانان این رشته شده است.

نوید سلیمی پور، مربی و ورزشکار سه گانه کار اصفهان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت:رشته سه گانه در اصفهان طی سال‌های اخیر از نظر حمایت و امکانات در دسترس، روند نزولی داشته است.

او در ارتباط با مشکلات پیش روی ورزشکاران این رشته توضیح داد: ما از نظر فضای تمرینی مناسب دچار بحران هستیم و به دلیل نداشتن استخر، تمرینات شنا در دریاچه ذوب آهن و تمرینات دو و دوچرخه سواری را در جاده‌های اطراف اصفهان که تمرین در آن بسیار خطرآفرین می‌باشد سپری می‌کنیم.

سلیمی پور با اشاره به موضوع حامی مالی و اهمیت آن در پیشرفت ورزشکاران اذعان کرد:در حال حاضر هیچ گونه حامی مالی نداریم و همه هزینه‌ها از سوی خانواده‌ها تامین می‌شود و به همین دلیل بسیاری از قهرمانان مجبور به کناره گیری از این حرفه شده اند. البته تیم دوگانه دختران اصفهان به تازگی مورد حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفته است و می‌تواند اقدامی مثبت در جهت پرورش و شناخت استعداد‌های این رشته باشد.

او که مقام سوم رشته سه گانه در مسابقات غرب آسیا و مقام اول مسابقات آسیایی در رشته دوگانه و بسیاری از مقام‌های کشوری در رده‌های سنی مختلف را در کارنامه خود دارد، با اظهار نا امیدی از شرایط کنونی در این رشته عنوان کرد: با وجود عواملی همچون نبود امکانات، حامی مالی و بی توجهی از سوی فدراسیون و هیات سه گانه که باعث بی انگیزگی در ما شده است، تا جایی که بتوانم به تمریناتم ادامه خواهم داد و در جهت سربلندی کشورم دست از تلاش بر نمی‌دارم.


انتهای پیام/م
 

صحبتهای قهرمان سه گانه آسیا درخصوص مشکلات پیش روی ورزشکاران این رشته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.