سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شناسایی ۳ کارگاه برند زنی بر لوازم یدکی تقلبی در پایتخت/ فعالیت ۸ گشت تعزیرات سیار به صورت روزانه در تهران

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران درباره اقدامات انجام شده در ماه محرم توضیحاتی داد.

حسین ایزدی رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات گشت تعزیرات در سطح شهر تهران در ایام محرم و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: روزانه ۸ گشت سیار تعزیرات در سطح شهر تهران در حال انجام وظایف محوله خود و گشت زنی در بازار و واحد‌های صنفی هستند تا در صورت مشاهده تخلفات به پرونده‌ها رسیدگی کنند.

وی افزود: عمده موضوعات گشت‌های سیار بررسی بحث مواد مورد مصرفی در هیئات برای تهیه نذورات شهروندان به خصوص مرغ، گوشت قرمز و شکر بوده و از طرفی با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی واحد‌های گشت تعزیرات به مراکز عرضه اقلام تحصیلی و نظارت بر آن‌ها اعزام شدند.


بیشتر بخوانید: کشف ۱۰ هزار متر کابل برق تقلبی در لاله زار/ جریمه ۴ میلیارد ریالی برای فروشندگان پمپ آب چینی در محدوده بازار


ایزدی از بازرسی گشت تعزیرات پایتخت از سه کارگاه لوازم یدکی در تهران خبر داد و گفت: پس از دریافت گزارشاتی مبنی بر برند زنی جعلی بر روی محصولات لوازم یدکی، پرونده‌ای تشکیل شد و در بازدید از سه کارگاه لوازم یدکی تقلبی موارد تخلفی برای کارشناسان گشت تعزیرات محرز و به پرونده متخلفان رسیدگی شد.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: متخلفان در این سه کارگاه با استفاده از دستگاه لیزر اقدام به برچسب زنی معتبر بر روی لوازم یدکی تقلبی می‌کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.