سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشی از سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در اولین سالگرد کشتار هفده شهریور + فیلم

صفحه اینستاگرام "تاریخ ایران و جهان" به مناسبت سالروز حادثه خونین هفده شهریور، بخشی از سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در اولین سالگرد این واقعه را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز هفدهم شهریور ماه مصادف با حادثه خونین هفده شهریور سال ۵۷ است؛ روزی که در آن عناصر جلاد رژیم شاهنشاهی صدها نفر از جوانان پاک این مرز و بوم را که به مبارزه با ظلم رژیم طاغوت برخاسته بودند، به خاک و خون کشید. این اقدام جنایتکارانه برای همیشه به عنوان لکه ننگی بر دامان رژیم  پهلوی باقی ماند.


بشتر بخوانید: ۱۷ شهریو‌ماه یادآور دلاورمردی و رشادت شهدا در میدان ژاله


به مناسبت سالگرد این واقعه، صفحه اینستاگرام "تاریخ ایران و جهان" (وابسته به دفتر رهبری) بخشی از سخنرانی آیت‌اللّه خامنه‌ای در اولین سالگرد این حادثه را منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید:


 روایت یک شاهد عینی از کشتار مردم تهران در هفدهم شهریور ۵۷‌ به همراه  بخشی از سخنرانی آیت‌اللّه خامنه‌ای در اولین سالگرد این واقعه‌

رهبر انقلاب: «هفدهم شهریور سال ۱۳۵۷، یعنی چند ماه به پیروزی انقلاب، در همین میدان شهدای تهران، عوامل رژیم طاغوت مردم بی‌پناه را به رگبار مسلسل بستند و تعداد زیادی -که هنوز هم برای ما معلوم نیست لکن تعداد کثیری [بودند]- از مردم را در آن میدان به قتل رساندند.» ۹۴/۶/۱۸‌

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.