سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان خبرداد؛

بازسازی یک‌هزار و ۲۰۰ خانه در روستا‌های سیل‌زده استان سمنان

علیرضا فلاحی گفت : بازسازی یک‌هزار و ۲۰۰ خانه در روستا‌های سیل‌زده استان سمنان تا پایان سال ۹۸ به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،علیرضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت : بنیاد مسکن استان سمنان نسبت به بازسازی واحد‌های مسکونی روستایی سیل‌زده استان سمنان در کمترین زمان ممکن متعهد است.

او افزود : عملیات آمارگیری از میزان خسارت و تعداد خانه‌های تخریبی در مناطق سیل‌زده استان سمنان انجام شد و به تایید مسئولان مربوط برای بازسازی این واحد‌های مسکونی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد به مصیبت‌دیدگان اعطا شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان ادامه داد: همچنین اعطای تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریالی در قالب بدون بازپرداخت به منظور تسریع در تکمیل خانه‌ها در روستا‌های سیل‌زده استان سمنان در ماه‌های گذشته اجرا شد.

فلاحی اضافه کرد: بعد از دریافت تسهیلات، اهالی روستا‌ها باید در کمتر از ۱۸ ماه نسبت به تکمیل خانه‌های خود اقدام کنند که براساس آمار اجرای این طرح از مدت زمان تعیین شده جلوتر است.

او افزود : به ازای یک خانوار روستایی که در سیل امسال واحد مسکونی خود را از دست داد هشت تن سیمان رایگان توزیع شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: حمایت از مصیبت‌دیدگان اخیر سمنان که به دلیل سیل خانه‌هایشان را از دست دادند در دستور کار است و این اداره کل با تمام توان برای محرومیت‌زدایی در استان در تلاش است.

سیل به همراه رانش زمین در استان سمنان در اوایل بهار امسال یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به بخش‌های مختلف مسکونی، کشاورزی و زیرساختی خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/ح

خانه‌های روستایی سیل‌زده سمنان امسال کامل بازسازی می‌شود

برچسب ها: مسکن ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.