سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیباترین عکس نوشته‌های مناسبتی روز تاسوعا

همزمان با فرارسیدن روز تاسوعا، مجموعه‌ای از جدیدترین عکس نوشته‌ها ویژه این روز برای شما کاربران گرامی تهیه و تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نهمین روز از محرم تاسوعا گفته می‌شود؛ روزی که در آن تحرکات سپاه دشمن در صحرای کربلا بالا گرفت و تصمیم بر جنگ گرفته شد. در این روز خیمه‌های یاران امام حسین(ع) محاصره شد. شمر برای حضرت عباس(ع) و برادرانشان امان‌نامه آورد که ایشان بر او نهیب زدند و فرمودند: «ما را امان می‌دهید در حالی‌ که پسر رسول خدا(ص) را امان نباشد؟».

حضرت عباس بن علی(ع)، بزرگ‌ترین یار و یاور حسین (ع) در کربلاست. نام عباس نشان از صلابت و توانمندی سقای کربلا دارد. ایشان برادر سیدالشهدا (ع) بودند، با این حال هرگز برادر بزرگوار خود را به نام صدا نزدند. حضرت عباس(ع) این ادب و فروتنی را تا لحظه آخر بر خود واجب می‌دانستند. ایشان بهترین الگوی رشادت بودند. وفاداری و فروتنی قمر بنی هاشم یکی از برگ‌های زرین عاشورا است که همه را به شگفتی واداشته است.


بیشتر بخوانید: حضرت علی اکبر(ع)/ والپیپر و تصاویر پروفایل ویژه روز هشتم محرم


ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن روز تاسوعا، مجموعه‌ای از زیباترین و جدیدترین عکس نوشته‌ها ویژه این روز را برای شما کاربران گرامی تهیه و تنظیم کرده‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.