سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش امدادی هلال احمر استان یزد در تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از آماده باش نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در مرکز استان و شهرستان‌ها برای پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

محمد علی غنی زاده معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان در خصوص امداد رسانی جمعیت هلال احمر در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: با توجه به اینکه در برخی شهرستان‌ها مراسم عزاداری به شکل بسیار وسیعی برگزار می‌شود تمام نیرو‌های امدادی برای پوشش امدادی در آماده باش قرار خواهند گرفت.

او افزود: میزان استفاده از نیرو‌های امدادی در استان و شهرستان‌ها با توجه به نیاز و وسعت مراسم متفاوت است، اما نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در تمام شهرستان‌ها در آماده باش کامل به‌سر می‌برند تا به عزاداران حسینی ارائه خدمت کنند.

غنی زاده عنوان کرد: در مرکز استان تیم واکنش سریع، به همراه تیم‌های عملیاتی شهرستان یزد نیز اماده باش و مراسم‌های مرکز استان را پوشش خواهند داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: همچنین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تمام پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری استان آماده ارائه خدمات می‌باشند.

انتهای پیام/ی

هلال احمر استان یزد در تاسوعا و عاشورای حسینی آماده خدمات رسانی است

برچسب ها: هلال احمر ، محرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.