سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح آیین‌نامه «بهبود وضعیت زندان‌ها و انتقال به خارج محدوده شهرها» در هیئت وزیران

هیئت وزیران آیین‌نامه اجرایی قانون برنامه ششم توسعه درباره «بهبود وضعیت زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها و تسریع روند انتقال آنها به خارج محدوده شهرها» را اصلاح کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هیئت وزیران آیین‌نامه اجرایی قانون برنامه ششم توسعه درخصوص «بهبود وضعیت زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها و تسریع روند انتقال آنها به خارج محدوده شهرها» را اصلاح کرد.

در تبصره ماده (۸) آیین‌نامه اجرایی بند (پ) ماده (۱۱۳) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران موضوع تصویب‌نامه شماره ۵۵۶۴۱/ ۵۵۸۶۵ در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۸، عبارت «اعتبارات دیگر سازمان» به عبارت «اعتبارات مصوب مربوط سازمان» اصلاح شد.

مطابق این تصمیم، در صورت فروش نقدی املاک و تأخیر در فرآیند ساخت بیش از مهلت مقرر در توافق، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور می‌تواند متناسب با سهم پرداختی از ثمن معامله و در صورت توافق اولیه، از محل باقیمانده مبلغ مورد توافق در فروش و اعتبارات مصوب مربوط سازمان، نسبت به پرداخت اجاره‌بها مطابق ارزش کارشناسی شده و حداکثر تا سقف سالیانه ۲ درصد ارزش زمان توافق اقدام کند.


بیشتر بخوانید: تصویب آیین‌نامه بهبود وضعیت زندان‏‌ها و بازداشتگاه‏‌ها


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.