سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق منازل شمال تهران با کمک رنگ کار ساختمان دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: یک سارق منزل دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجتبی سهرابی منش بیان کرد: ساعت یک بامداد پنجشنبه هفته گذشته ماموران عملیات این کلانتری از طریق سامانه ۱۱۰ پلیسی در جریان یک فقره ورود به منزل توسط یک سارق با تخریب درب منزلی در محدوده این کلانتری قرار گرفتند و سریعا به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: فرد تماس گیرنده که مردی ۴۰ ساله و در حال تعمیر ساختمان روبرویی محل وقوع سرقت بود در گفتگو با ماموران پلیس عنوان داشت: در حال رنگ کردن ساختمان بودم که متوجه سر و صدای همسایه شدم و بعد از آن متوجه شدم در واحد روبرویی قفل در تخریب شده و فردی وارد آنجا شده است.


بیشتر بخوانید: متهم ساخت پست الکترونیک جعلی دستگیر شد


سهرابی منش با اشاره به اینکه با حضور به موقع ماموران کلانتری سارق در داخل منزل دستگیر و تعدادی شیرآلات سرقتی از او کشف شد، افزود: با انتقال سارق به کلانتری پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و متهم علاوه بر سرقت شب جاری به سرقت از ساختمان کناری آنجا در شب نهم ماه جاری و سرقت یک دستگاه ابزار آلات و دریل از آن محل اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی سارق به مرجع قضایی، گفت: متهم مدعی بود اموال را به صورت دستفروشی می‌فروشد و درآمد حاصل از این کار را نیز خرج مواد مخدر مصرفی خودش می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنائی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.