سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز هفدهم شهریور ۹۸؛

کشف سوخت، دام ، سیگار ، لباس و لوازم برقی قاچاق/ دستگیری اعضای باند سرقت طلا و جواهرات

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفدهم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش بی وقفه عوامل پلیس آگاهی استان، فعالیت فردی یا افرادی برای انتقال حجم بالایی سیگار به صورت قاچاق با استفاده از یک دستگاه کامیون از استان‌های شمال غربی کشور به استان‌های مرکزی محرز شد.

سردار حاجیان ادامه داد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم اطلاعات تکمیلی توسط پلیس آگاهی قزوین در اختیار پلیس آگاهی استان همدان برای شناسایی و توقیف کامیون حامل بار قاچاق قرار گرفت.

او افزود: عوامل پلیس آگاهی استان همدان خودروی مورد نظر را در محور‌های مواصلاتی شهرستان کبودر آهنگ همدان شناسایی و توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در بازرسی از کامیون توقیفی ماموران پلیس همدان ۹۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی را که بطور ماهرانه‌ای در کامیون جاسازی شده بود کشف و یک نفر را هم دستگیر کردند.

سردار حاجیان با اشاره به این که متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان همدان معرفی شد خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده را ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کردند.

*کشف محموله قاچاق ۹۰۰ میلیونی با تلاش پلیس قزوین در خرم آباد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در نتیجه تلاش شبانه روزی عوامل اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی لازم مشخص شد فرد یا افرادی قصد انتقال یک محموله قاچاق را با استفاده از یک دستگاه اتوبوس از استان‌های جنوبی به یکی از استان‌های غربی کشور دارند که پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار حاجیان ادامه داد: پس از انجام هماهنگی اطلاعات تکمیلی در اختیار عوامل پلیس آگاهی استان لرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام اقدامات فنی توسط عوامل پلیس آگاهی استان لرستان سرانجام خودروی موردنظر در شهر خرم آباد شناسائی و در عملیاتی ضربتی توقیف شد.

سردار حاجیان در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی هزار و ۵۰۰ ثوب لباس (تاناکورا)، ۴ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه ظرف شوئی و ۲۰۴ بسته چای خارجی قاچاق کشف و یک نفرهم در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کردند.

*دستگیری اعضای باند سرقت طلا و جواهرات در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع سرقت طلا و جواهرات از یک شهروند قزوینی به میزان ۲ کیلو و ۷۶۰ گرم وارجاع پرونده به پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری سارقان با تشکیل یک اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی سرانجام با تلاش ماموران محل اختفاء سارقان در شهرستان "البرز" شناسائی شد.

او اضافه کرد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه ۴ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل، یک کیلو و ۴۳۲ گرم طلا مسروقه (آب شده) و ۸۷۰ میلیون ریال پول حاصل از فروش طلای سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: تحقیقات پلیسی برای کشف مابقی طلای سرقتی ادامه دارد.

*کشف ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ حسین علیان نژادی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ۲ دستگاه کامیون حامل ۴ هزارو ۵۰۰ لیتر فرآورده سوختی شامل نفت و گازوئیل قاچاق در محور اشتهارد به بوئین زهرا شناسائی و توقیف شدند.

سرهنگ علیان نژادی افزود: ۲ نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

او ارزش محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر ۱۰۸ میلیون ریال اعلام کرد.

*کشف ۳۰ راس دام فاقد مجوز حمل در البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: عوامل واحد گشت یگان امداد شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری از آزادراه قزوین–کرج به یک دستگاه کامیونت ایسوزوحامل ۳۰ راس گوسفند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ منصوری ادامه داد: با بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام است.

به گفته او، یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ منصوری افزود: کارشناسان ارزش دام‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال عنوان کردند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.