سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی یک شرکت برای راه اندازی کارخانه جمع‌آوری پسماند

یک شرکت بخش خصوصی برای راه اندازی کارخانه جمع‌آوری پسماند در منطقه سفیددشت اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پس از ارزیابی‌های لازم مقرر شد تا کارخانه جمع‌آوری پسماند و بی‌خطرسازی آن در منطقه سفیددشت استان راه‌اندازی شود.

او با اشاره به مصوبات نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: یک شرکت برای ایجاد این کارخانه اعلام آمادگی کرده که صدور مجوز موافقت اصولی آن در حال پیگیری است.

نصیری اضافه کرد: این کارخانه در منطقه سفیددشت که بیشتر صنایع استان در این منطقه متمرکز شده است، احداث می‌شود تا علاوه بر پسماند‌های صنعتی، سایر پسماند‌های شهری را نیز ساماندهی کند.

او ادامه داد: این شرکت طرح ارزیابی زیست محیطی خود را نیز تهیه و به محیط زیست تحویل داده است و سازمان حفاظت محیط زیست مهلت دارد تا ۴۵ روز آینده این طرح را بررسی و نظر خود را اعلام کند.

نصیری، تشریح طرح یارانه دستمزد را از دیگر برنامه‌های نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بیان و اضافه کرد: سهمیه استان در این طرح یک هزار و ۴۰۰ نفر است که جذب این تعداد شغل، همراهی واحد‌های تولیدی استان را می‌طلبد.

او گفت: با توجه به اینکه دولت ۳۰ درصد حقوق افراد جذب شده در این طرح را می‌پردازد، فرصت خوبی در اختیار واحد‌های تولیدی و به ویژه واحد‌های راکد قرار داده شده است تا از این طریق علاوه بر رونق تولید بر رونق اشتغالزایی در استان نیز اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

کارخانه جمع‌آوری پسماند در منطقه سفیددشت راه اندازی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.