سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهم ۵ هزار واحدی بنیاد مسکن خراسان جنوبی از پروژه مسکن محرومان

مدیر‌کل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: سهم بنیاد مسکن خراسان جنوبی از پروژه مسکن محرومان ۵ هزار واحد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آسمانی مقدم مدیر‌کل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر از مهم‌ترین پروژه‌های استان احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان بوده که سهم بنیاد مسکن ۵ هزار واحد است.

او با بیان اینکه تلاش می‌شو این تعداد واحد تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد، افزود: تاکنون ۳ هزار و ۳ نفر به بانک معرفی و انعقاد قرار داد برای آن‌ها انجام شده است.

 آسمانی مقدم ادامه داد: برای ۲ هزار و ۲۱۹ واحد عملیات پی کنی، هزار و ۴۳۲ واحد فنداسیون و ۶۰۲ واحد دیوار چینی انجام شده  و برنامه ریزی افتتاح این واحدها برای دهه فجر است.

او با اشاره به اینکه از اوایل امسال شاهد بارندگی و سیل در برخی شهرستان‌های خراسان جنوبی بودیم، بیان کرد: در تنیجه برخی از واحد‌های مسکونی تخریب و از همان روز‌های اولیه بعد از سیل کار آوار برداری از منازل تخریب شده آغاز شد.

آسمانی مقدم با بیان اینکه بیشترین تخریب‌ها در شهرستان‌های بشرویه، طبس و روستای شیرگ سربیشه بود، تصریح کرد: تسهیلات لازم برای بازسازی منازل تخریب شده اعطا و در حال حاضر کار ساخت و ساز انجام می‌شود که تاکنون ۱۴۸ نفر به بانک عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

انتهای پیام/ ی

افتتاح ۵ هزار واحد مسکونی محرومان تا دهه فجر

 

برچسب ها: بنیاد مسکن ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.