سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به حرکت درآمدن کاروان جمع‌آوری نذورات حسینی فردا در سطح شهر کرمانشاه

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کاروان جمع‌آوری نذورات حسینی فردا در سطح شهر کرمانشاه به حرکت در می‌آید، گفت : این کاروان نذورات مردم خیر را که با نیت اطعام عزاداران حسینی تدارک دیده شده برای اطعام مددجویان و نیازمندان جمع آوری می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : کاروان حسین فردا (۱۷ شهریور) مصادف با هشتم ماه محرم، به همت کمیته امداد استان در سطح شهر کرمانشاه به حرکت در می‌آید.

او گفت : این کاروان نذورات مردم نیک اندیش را که با نیت اطعام عزاداران حسینی تدارک دیده شده به منظور اطعام مددجویان و نیازمندان جمع آوری می‌کند.

رخصی با دعوت از خیران و عزاداران حسینی برای اهدای نذورات خود به این کاروان، گفت: با جمع آوری نذورات حسینی و توزیع آن بین نیازمندان مناطق کم برخوردار، گوشه‌ای از مشکلات معیشتی این نیازمندان مرتفع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمک‌های خیران و نذورات آنان به صورت سبد غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رخصی همچنین با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر طرح نیز احسان حسینی از سوی این نهاد اجرا می‌شود، افزود: کمیته امداد به منظور اجرای این طرح آمادگی دارد نذورات نقدی و غیرنقدی خیران را دریافت و در اسرع وقت میان خانوار‌های محروم و نیازمند توزیع کند.

او همچنین کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* نیز یکی از راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در طرح احسان حسینی عنوان کرد .

 

 

انتهای پیام/د

جمع آوری نذورات مردم خیر با نیت اطعام عزاداران

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.