سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوش بینی ستاره ملی پوش تاتنهام به موفقیت در فصل جاری

موسی سیسوکو معتقد است این فصل بهترین فصل فوتبالی او در طول دوران حرفه ای اش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، موسی سیسوکو، بازیکن تیم فوتبال تاتنهام گفته با وجود این که از ارنج بندی پوچتینو ضربه زیادی خورده و این مسئله جایگاه او در تیم ملی فرانسه را هم متزلزل کرده، هیچ وقت به جدایی از اسپرز‌ها فکر نکرده است.  

سیسوکو اکنون به یکی از مهره‌های کلیدی تاتنهام تبدیل شده و در ۴ بازی ابتدایی لیگ در ترکیب ثابت تیمش حضور داشته است، اما در دو فصل گذشته شرایط برای او به گونه‌ای دیگر بود.


بیشتر بخوانید: هزینه‌های سرسام آور غول‌های فوتبال اروپا برای جذب بازیکن

سیسوکو در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ تنها در ۱۵ بازی لیگ برتر برای تاتنهام به میدان رفت و نیمکت نشینی او در بیش از نصف دیدار‌های تاتنهام سبب شد دیدیه دشان از این هافبک ۳۰ ساله در ترکیب تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه استفاده نکند.

با شروع فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ شرایط سیسوکو در تاتنهام بهبود یافت و او در ۲۷ بازی لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان اروپا که برابر لیورپول مغلوب شدند برای تاتنهام بازی کرد تا نقش اساسی در ترکیب اسپرز‌ها داشته باشد. در حال حاضر او جایگاه خود در خط هافبک تاتنهام را  پیدا کرده و در کنار هری وینکس از کلیدی‌ترین عناصر خط میانی تاتنهام است اما سیسوکو معتقد است برای جا افتادن در ترکیب مدنظر پوچتینو نیاز به زمان بیشتری دارد.


بیشتر بخوانید: اظهارات تند ستاره سابق منچستریونایتد علیه راشفورد


با این وجود هافبک تیم ملی فرانسه اعتقاد دارد فصل جاری بهترین فصل بازیگری او خواهد بود و امسال بیشترین موفقیت‌ها در انتظار او است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.