سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت نیرو

نشست شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت نیرو با هدف تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان‌های لرستان - کردستان ایلام همدان و کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نجم شعاع معاون حقوقی و پشتیبانی مجلس وزرات نیر نقش واحد‌های حقوقی این وزارت خانه را بسیار مهم اساسی و اثرگذار دانست و گفت : در کشور ۲۰۰ شرکت با واحد‌های حقوقی ارتباط و تعامل دارند که تقویت آن‌ها می‌تواند به رشد و توسعه بخش‌های مختلف وزارت نیرو کمک کند

او گفت : کاهش ورودی پروند‌های حقوقی از اولویت اصلی فعالان این حوزه است و در این راستان نیز به پیشگیری از وقوع جرم تعامل سازند با دستگاه قضا شکل گرفته است.

او حفظ و حراست از بستر رودخانه و صدور اسناد مالکیت را از سیاست‌های مهم ملی سال‌های گذشته عنوان کرد و افزود: با امضا تفاهم نامه میان امور حقوقی وزارت نیرو و سازمان ثبت انساد و مالکیت کشور تا کنون ۴۰ هزار کیلومتر از مسیر رودخانه‌ها شناسایی نقشه برداری و به نام دولت ثبت شده است.

تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان این نشست را گام موثری در کاهش هزینه‌ها و افزایش هم افزایی دانست و گفت: انتقال ایده‌ها و تجربیات در این نشست می‌تواند به کاهش پرونده‌های حقوقی کمک کند .

 

 

انتهای پیام/د

۲۰۰ شرکت با واحد‌های حقوقی ارتباط و تعامل دارند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.