سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اگر مردم بی تفاوت نباشند، کار خلاف در جامعه انجام نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت:اگر مردم بی تفاوت نباشند، کار خلاف در جامعه انجام نمی‌شود همانگونه که امام حسین(ع) فرمودند با امر به معروف و نهی از منکر سایر واجبات محقق می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: هر کاری باید از طریق قانونی دنبال شود نه اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برای هر منکری وارد عمل شود.

او یادآوری فریضه الهی به مردم و زنده کردن آن را وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و به بشریت فهماند که حق ندارید مقابل ظلم بی تفاوت باشید، زیرا که احیای امر به معروف ایستادگی در برابر ظالم و بی تفاوت نبودن نسبت به گناه و نافرمانی خداست.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بودجه‌ای ندارد، تصریح کرد: باید از ظرفیت مساجد برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بهره برد.

او اضافه کرد: اگر امامان جماعت، بسیج، کانون فرهنگی، هیات امنا و همه نهاد‌هایی که در مساجد فعالیت دارند، فعال باشند مشکلات محل برطرف می‌شود و منکری باقی نمی‌ماند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: اگر مردم بی تفاوت نباشند، کار خلاف در جامعه انجام نمی‌شود همانگونه که امام حسین (ع) فرمودند با امر به معروف و نهی از منکر سایر واجبات محقق می‌شود.

در این جلسه نهاد‌های عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گزارش کار خود را در حضور امام جمعه اصفهان بیان کردند.

انتهای پیام/م

 

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.