سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان؛

تغییرات کارگروه اشتغال، برنامه‌های استان را عقب نبرد

استاندار کرمان با بیان اینکه اشتغال و ارتقای آموزش و مهارت، جز اولویت های استان کرمان است، گفت: تغییر در کارگروه های این حوزه باعث عقب افتادگی کارها نشود‌.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  جلسه مشترک کارگروه‌های آموزش، پژوهش، فناوری، نوآوری و اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

محمد جواد فدایی استاندار کرمان با بیان اینکه بحث ارتقای آموزش و مهارت و اشتغال جز اولویت‌های استان است، افزود: تغییر در کارگروه‌ها باعث عقب افتادگی کار‌ها نشود و حداقل ماهی یک جلسه این کارگروه‌ها برگزار شود.

او اظهار داشت: قرار شده است، جلسات کارگروه در استان متمرکز ۲ روز در هفته و متناسب با هیئت دولت برگزار شود که این ۲ روز شناور صورت می‌گیرد.

در این جلسه مهردادمحمدی سلیمانی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: کار گروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری از کار گروه اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی، گروه کاری اشتغال و کارآفرینی، گروه کاری درآمدها، تجهیز صنایع و بهبود فضای کسب و کار و گروه کاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شده است.

در کار گروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری شهناز جهانگیری کوشاهی مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه اعضای این کارگروه دارای ۱۳ عضو ثابت و ۱۱ عضو متغیر است، گفت: وظایف این گروه در ۳ محور آموزش، فناوری و نوآوری و پژوهش مشخص شده است.

او افزود: گروه پژوهش، فناوری و نوآوری و گروه ارتقای آموزش و مهارت گروه‌های کاری این کار گروه هستند.

جهانگیری اولویت‌های پژوهشی پیشنهادی استان کرمان در امسال را ۹ محور عنوان کرد و به بیان گردش کار و دستورالعمل بند ز تبصره ۹ بودجه امسال پرداخت.

دراین کار گروه نیز مقرر شد، سازمان‌های مردم نهاد به عنوان ناظر، جلسه آینده پیشنهاد شوند.

 رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: دبیران کار گروه‌ها در صورتی که نمی‌توانند در جلسه شرکت کنند، باید کتبی اعلام و برای خود جانشینی معرفی کنند که البته، این جانشین حق رای ندارد.

انتهای پیام/ح

کارگروههای اشتغال ومهارت استان منظم برگزارشود

برچسب ها: اشتغال ، کارگروه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.