سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای روستای دستجرد

دومین یادواره شهدای روستای دستجرد در بخش الموت غربی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در یادواره شهدای روستای دستجرد الموت غربی گفت: شهدا در پی آرمان‌ها و منویات امام حسین (ع) و به دعوت شهدای کربلا و برای انجام رسالت‌های الهی و دینی حرکت و برای دفاع از نظام اسلامی جانفشانی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: خدا می‌فرماید شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند. بزرگ‌ترین شهدا امام علی (ع) و امام حسین (ع) هستند که فرهنگ‌سازی می‌کنند و اثرگذار هستند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند کاری کنید که صدای شهدا به همه برسد. باید امروز ببینیم دریافته‌ایم که شهدا چه انتظاراتی از ما داشته‌اند و آیا آن‌ها را محقق کرده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود:شهدا به مردم گفتند از شما دعوت می‌کنیم پیرو و مبلغ پیغمبران، عدالت و قرآن باشید و از طایفه و قوم پیروی نکنید، انقلاب اسلامی، قوم و قبیله را برچید و مبانی دینی و اسلامی را برجسته و محور قرار داد.

او گفت: ظلم نکردن به دیگران، خوش خلقی با خانواده، حق دیگران را رعایت کردن، به همسایه احترام گذاشتن، اهل نماز و روزه بودن از مصادیق انسان اهل کرامت است و خدا بالاترین درجه کرامت را به شهدا داده است.

انتهای پیام/ک

دومین یادواره شهدای روستای دستجرد در بخش الموت غربی برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.