در این نشست هر یک از اعضای تیم فانوس، تجربیات خود در حوزه طراحی هنری، برنامه نویسی، طراحی بازی و طراحی UI را تشریح کرده و از مشکلات موجود در راه بازیسازان گفتند.
زینب سادات موسوی؛ طراح بازی و طراح هنری، حضور استارتاپهای تخصصی برای بازیسازان را بسیار مهم دانست و گفت: شتابدهندهها جز کمکهای مالی در زمینه مشاورههای تخصصی و انتقال دانش میتوانند موجب پیشرفت چشمگیری باشند.
در ادامه طه رسولی، مدیر محصول و طراح بازی جزئیات چگونگی انتشار بازی را توسط ناشران بیان کرد و گفت: ناشران بازی با سلیقه مارکتینگ جهانی آشنا هستند و قبل از انتشار بازی در بازارهای بینالمللی تجربیات مهمی در اختیار ما قرار دادند که با رفع نواقص، توانستیم بازی را منتشر کنیم.
همچنین بردیا اقبالی، ارغوان انصاری و سارا علیرضایی برنامهنویسان و طراحان هنری و UI از روند کار و تجربیات خود گفتند و در پایان از بازیسازان خواستند برای کسب موفقیت وارد کار تیمی و شرکتهای دانشبنیان در زمینه بازیسازی شوند.
لازم به ذکر است، تیم بازیسازی فانوس با ساخت بازی آنسوی باران توانسته در عرصه صادرات بازیهای موبایلی در بازار جهانی موفق و جزو برترین بازیهای گوگلپلی و اپاستور در کشور آمریکا و انگلیس شود.
بیشتر بخوانید: یوسفپورآذری، مدیر ارتباطات و امور بینالملل بنیاد ملی بازیهای رایانهای شد
انتهای پیام/