سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوگواره عاشورایی «احلی من العسل» در استان مرکزی

سوگواره «احلی من العسل» با حضور نوجوانان عاشورایی در استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سوگواره عاشورایی «احلی من العسل» با حضور نوجوانان عاشورایی درسراسر استان مرکزی برگزار شد.

همایش «احلی من العسل» در اراک هم با حضور جوانان و نوجوانان و برخی مسئولان در مصلای بیت المقدس برگزار شد.

این  سوگواره همه ساله در ماه محرم به منظور بزرگداشت شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم (ع) فرزند امام حسن (ع) که مرگ را از عسل شیرین‌تر می‌دانست با حضور نوجوانان برگزار شد وهدف از برگزاری این همایش آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت و نیز قیام امام حسین (ع) است.

در این گردهمایی که هر ساله به یاد قاسم ابن الحسن برگزار می‌شود امروز هم جوانان و نوجوانان در میعادگاه‌های اعلام شده در رثای این جوانان رشید کربلا بر سر و سینه زدند و و اشک ماتم ریختند.

فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در حاشیه این مراسم *** ضمن اشاره به حضور پرشور و شعور جوانان در هیئت‌های مذهبی گفت: چند سال است که همایش «احلی من العسل» در استان مرکزی برگزار می‌شود.

فولادوند افزود: این همایش با همکاری انجمن اسلامی دانش آموزانف اداره کل آموزش و پرورش و دیگر نهاد‌ها با هدف غنی سازی فرهنگ حسینی در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود تا از همین امروز این آینده‌سازان قدم در راه حسین و اهل بیت بگذارند.

انتهای پیام / ج

سوگواره «احلی من العسل» با حضور نوجوانان عاشورایی در استان مرکزی برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.