سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار جرگلان

گازرسانی به دو دهستان راز و جرگلان امسال تکمیل می‌شود

بخشدار جرگلان گفت:امسال ۴۰۰ خانوار دهستان جرگلان و تمامی اهالی دهستان حصارچه از نعمت گاز برخوردار میشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،پولاد نجاهی بخشدار جرگلان گفت: هشت کلاته در شهر یکه سعود جرگلان خارج از طرح هادی جهت گازکشی هستند که در جلسات با حضور مسولان استانی برای ۵ کلاته که دارای ۴۰۰ خانوار هستند مشکل رفع شد و دستور داده شد تا قبل از شروع فصل سرما به این کلاته‌ها گازرسانی شود.

نجاهی افزود: این کلاته‌ها شامل کلاته ملک آباد، بسیج، حاج بشم، کمالی بزرگ و نورآباد در یکه سعود است که کلاته‌های همچون چشمه قره آقاچ، کمالی بالا و پشت پاسگاه که از یکه سعود ۴ الی ۵ کیلومتر بوده و خارج از طرح هادی هستند فعلا از گاز بی بهره هستند.

نجاهی با اشاره به اینکه به تمامی روستا‌های دهستان جرگلان در بخش جرگلان گازرسانی شده است، گفت: از هر روستا تعدادی کلاته که جمعیت آن‌ها از دو درصد تا ۱۵ درصد است خارج از طرح هادی هستند که گازرسانی نشده است.

بخشدار جرگلان از گازرسانی به تمامی روستا‌های دهستان حصارچه خبر داد و گفت: اکنون تنها یک روستا بنام قره اقاچ محمد نفس گازکشی شده است و مابقی روستا‌ها شبکه اصلی اجرا شده و در حال المک گذاری و نصب المک هستند که امیدواریم تا قبل از شروع فصل سرما و پایان آبان ماه به اتمام برسد.

بخش جرگلان در شهرستان رازوجرگلان دارای ۳۰ هزار نفر جمعیت است که گازکشی به این بخش از دوسال قبل آغاز شد.

انتهای پیام/د

گازرسانی به دو دهستان راز و جرگلان امسال تکمیل می‌شود

برچسب ها: گاز ، حقوق شهروندی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.