سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌ها در طرح نظارتی بازگشایی مدارس در قزوین

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در طرح نظارتی بازگشایی مدارس، تخلفات واحد‌های صنفی در شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌ها به سرعت و شدت بررسی می‌شود.

محمود احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت :  در طرح  نظارتی بازگشایی مدارس، تخلفات واحد‌های صنفی در شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌ها به سرعت و شدت بررسی می‌شود و در اسرع وقت تخلف احراز شده منجر به صدور حکم خواهد شد.

احمدی افزود : با توجه به بررسی صورت گرفته گران فروشی، درج نکردن قیمت، صادر نکردن و ندادن فاکتور و فروش اقلام قاچاق بیشترین تخلفاتی است که در این ایام صورت می‌پذیرد.

او اضافه کرد: برای رفاه حال همشهریان و به منظور جلوگیری از تخلف‌های احتمالی از اواخر شهریور ماه به مدت یک هفته نمایشگاه عرضه لوازم التحریر و لوازم جانبی و همچنین فروش فوق العاده برگزار خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده قیمت‌های نامتعارف و هرگونه تخلف صنفی موضوع را به تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت ویا سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا به شکایت آنان رسیدگی شود.

به گفته احمدی، طرح نظارتی بازگشایی مدارس به منظور پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی از سوی افراد سودجو و فرصت طلب تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

تشدید مجازات متخلفین درطرح بازگشایی مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.