سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات کشوری جام سراب نیلوفر به میزبانی کرمانشاه

رئیس هیات سه گانه استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات کشوری جایزه بزرگ دوگانه آبی (اکوااتلون) باعنوان جام "سراب نیلوفر" در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فاطمه واحدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقات امروز (۱۴ شهریور) در دو رده سنی ۱۶ تا ۱۲ و بالای ۱۶ سال در مجموعه تفریحی توریستی "سراب نیلوفر" کرمانشاه برگزارشد، عنوان کرد: در بخش رده سنی ۱۶ تا ۱۲ سال، ۴۲ ورزشکار شرکت کردند که با دویدن در مسیر ۱۲۵۰ متری و انجام ۴۰۰ متر شنا و مجددا دویدن در مسیر ۱۲۵۰ متری باهم به رقابت پرداختند.

او اضافه کرد: در این بخش "پوریا احمدی" از آذربایجان غربی، "حسین فخار" از البرز و "مهدی آنایی" از آذربایجان شرقی جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات سه گانه استان کرمانشاه بیان کرد: در بخش بالای ۱۶ سال نیز ۴۰ شرکت کننده داشتیم که رقابت آن‌ها بصورت ۲۵۰۰ متر دو، ۸۰۰ متر شنا و ۲۵۰۰ متر دو بود در این بخش نیز "پارسا محجوب" از کرمانشاه، "سید حسن بابایی" از قزوین و "سید جواد حسینی" از مازندران رتبه‌های اول تا سوم این بخش از مسابقات را بدست آوردند.

واحدی در ادامه هدف از برگزاری این مسابقات در مجموعه تفریحی توریستی سراب نیلوفر را معرفی این مجموعه زیبای گردشگری به مردم ایران دانست و عنوان کرد: همچنین با توجه به پتانسیل خوبی که این مجموعه برای انجام ورزش سه گانه دارد، امیدواریم با برگزاری این رقابت‌ها زمینه‌ای فراهم شود تا آن را به کمپ این رشته در استان تبدیل کنیم.

او در بخش دیگری از سخنانش ورزش سه گانه را ورزشی سه بعدی معرفی کرد و گفت: این ورزش شامل زیرمجموعه‌هایی همچون سه گانه (دو، دوچرخه سواری و شنا)، دوگانه آبی (شنا و دو) و دوگانه زمینی (دوچرخه و دو) استدر مسابقات این رشته در المپیک ۱۵۰۰ متر شنا، ۱۰ کیلومتر دو و ۴۰ کیلومتر نیز دوچرخه سواری اجرا می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مسابقات کشوری جایزه بزرگ دوگانه آبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.